//
کدخبر: ۳۲۹۵۵۰ //

واکسینه شدن دانش آموزان خطرناک است؟

مسئول واکسیناسیون استان همدان با اشاره به اینکه در کشور مقرر شده که دانش آموزان بالای ۱۲ سال واکسینه شوند، گفت: واکسینه شدن دانش آموزان هیچ خطری را به همراه ندارد بلکه باید ایمنی جامعه را در برابر ویروس ملموس کرونا افزایش داد.

واکسینه شدن دانش آموزان خطرناک است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جمال‌الدین بطحایی در گفت‌وگویی، بیان کرد: در حال حاضر برای دانش آموزان دو نوع واکسن در نظر گرفته شده که سینوفارم و کرونا پاستور است که این دو نوع واکسن هیچ عوارضی را برای دانش آموزان در پی نخواهد داشت که اگر هم داشته باشد عوارض آن زودگذر است .

وی در رابطه با دانش آموزانی که دارای بیماری خاصی هستند، افزود: در مراکز واکسیناسیون استان پزشکانی حضور دارند که افراد قبل از واکسیناسیون می‌توانند با پزشک در مراکز مشورت لازم را برای واکسینه شدن دریافت کنند و بعد اقدام به واکسینه شدن بکنند.

بطحایی اشاره‌ای به دانش آموزانی کرد که والدینشان اجازه واکسینه شدن به فرزندان خود نمی‌دهند، گفت: دانش آموزانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند و می‌خواهند در مدارس حضور پیدا کنند باید تست PCR را انجام دهند تا اجازه حضور دانش‌آموزان در کلاس فراهم شود.

وی در پایان افزود: همچنان واکسینه شدن دانش آموزان در مراکز واکسیناسیون استان همدان ادامه دارد و امیدواریم که بیشتر دانش آموزان استان واکسینه شده و از ایمنی بالا در برابر ویروس کرونا در استان آسوده خاطر شویم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان