//
کدخبر: ۳۲۹۴۱۱ //

مقطع کارشناسی ارشد حضوری می‌شود؟

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: به محض دریافت آمار دانشجویان واکسینه شده و بررسی چند و چون واکسینه شدن دانشجویان، تصمیم گیری در خصوص حضوری شدن کلاس‌های مقطع کارشناسی ارشد و تاریخ دقیق برگزاری کلاس‌ها به شیوه حضوری در آذرماه گرفته خواهد شد.

مقطع کارشناسی ارشد حضوری می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز در نیم‌سال جاری، اظهار کرد: اطلاعات مربوط به واکسینه شدن دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ در حال جمع آوری است.

وی افزود: به محض دریافت آمار دانشجویان واکسینه شده و بررسی چند و چون واکسینه شدن دانشجویان، تصمیم گیری در خصوص حضوری شدن کلاس‌های مقطع کارشناسی ارشد و تاریخ دقیق برگزاری کلاس‌ها به شیوه حضوری در آذر ماه گرفته خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان در خصوص راه اندازی رشته مهندسی معادت با توجه به پیشنهاد استاندار خوزستان، گفت: در مورد رشته مهندسی معادن، درخواستی از سوی دانشکده مهندسی به این معاونت نرسیده است. لازم به ذکر است که برای درخواست راه اندازی رشته، گروه مربوطه باید شرایط لازم برای راه اندازی را داشته باشد. بنابراین، در صورت درخواست رشته مذکور، پرونده ابتدا در معاونت آموزشی بررسی و سپس در هیات رئیسه، شورای دانشگاه و شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان