//
کدخبر: ۳۲۸۷۱۰ //

خرید خودرو بصورت اقساطی و تحویل فوری

فروش اقساطی خودرو فرصتی است که بعضی از مراکز با توجه به نوسانات شدید بازار و کاهش توان مردم در خرید خودرو در اختیار متقاضیان قرار داده‌‎اند.

خرید خودرو بصورت اقساطی و تحویل فوری
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر اعلام آرشا خودرو، در واقع از آنجایی که قیمت خودروها ثابت نبوده و تحت تأثیر عوامل مختلف تغییرات شدیدی پیدا می‌کند، امکان برنامه‌ریزی برای خرید خودرو در چند سال آینده وجود نداشته و این کار یک نوع ریسک بوده که ممکن است مانع از خرید خودرو تا آخر عمر شود. فروش اقساطی خودرو با کمترین ریسک ممکن، خودروی دلخواه شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. تنها کافی است که در این امر تحقیقات بیشتری انجام دهید تا با تسلط بیشتر خودروی مورد نظر خود را با شرایط بهتر تهیه نمایید.

خودرو از وسایل نقلیه‎‌ی با ارزشی است که وجود آن در هر خانواده‌‎ای برای سفر و گردش، رفت و آمد بین شهری و موقعیت‎‌های اضطراری و..... الزامی بوده و عدم وجود آن خانواده‌‎ها را خصوصاً در شهرهای بزرگ با مشکلات متعدد و هزینه‎‌های بسیاری رو به رو می‌کند. با وجود تمام مزایایی که خودروهای مختلف می‌توانند برای خانواده‎‌ها فراهم آورند متأسفانه خرید این وسیله‎‌ی نقلیه در طی سال‎‌های گذشته با مشکلات متعددی رو به رو شده و بسیاری از افراد عملاً امکان خرید خودرو را نداشته و این شانس را از دست داده‎‌اند. این موضوع در دوست داران خودرو و افرادی که مجبور به رفت آمد زیاد هستند، منجر به ناامیدی و گاه افسردگی شده است. با توجه به این موضوع بسیاری از مراکز برای رفاه حال مشتریان و ایجاد شغل و سودآوری خود اقدام به فروش اقساطی خودرو در مدل‎‌های مختلف نموده‎‌اند تا افراد با استفاده از این شرایط بتوانند خودروی مورد نظر خود را تهیه نمایند.

خرید خودروی اقساطی بهتر است یا دست دوم؟

بسیاری از افراد همیشه به دنبال ارزان‌‎ترین وسایل هستند بدون این که به کیفیت وسیله و عواقبی که در آینده دارد توجهی داشته باشند. در بازار خرید خودرو به دنبال گرانی خودروهای داخلی و خارجی متأسفانه به وفور شاهد این امر هستیم به گونه‎‌ای که افراد متعدد ترجیح می‌دهند تا خودروهای دسته دوم را به صورت نقد تهیه کنند. این در حالی است که با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی از جمله شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانند خودروی صفر و دلخواه خود را تهیه کرده و هیچ نگرانی بابت میزان مسافتی که توسط خودرو طی شده و همچنین احتمال استهلاک قطعات خودرو و دیگر عوامل مؤثر در عمر آن نداشته باشند. در حقیقت می‌توان گفت با وجود این که خودروی صفر گران‎‌تر از دست دوم است اما به دلیل مزایای متعدد و عمر بیشتر در شرایط اقساطی مقرون به صرفه‌‎تر و اطمینان بخش‎‌تر خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان