//
کدخبر: ۳۲۶۳۶۶ //

جریمه سنگین برای واکسن گریزها

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: افرادی که واکسن نزنند قوانین جدی شامل حالشان خواهد شد؛ چراکه واکسن اکنون در دسترس است و همه باید واکسن بزنند.

جریمه سنگین برای واکسن گریزها
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر مصطفی قانعی درباره طرح کنترل و مدیریت هوشمند کرونا، گفت: هدف هوشمندسازی قرنطینه کرونا این است که به جای آنکه کلیه کسب و کارها پس از بروز همه‌گیری کرونا تعطیل شود، فقط کسانی که ناقل بیماری هستند یا واکسن نزدند، محدود شوند. از این جهت چنین امکانی تاکنون فراهم نبوده است اما از دو سال گذشته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرد و این شرکت‌ها نیز زیرساخت خوبی فراهم کردند و امور آن را با وزارت کشور پیش بردند و موفق شدند که هفته گذشته مصوبه ستاد ملی کرونا را در این زمینه اخذ کنند.

اعمال محدودیت برای واکسن گریزها

وی افزود: موضوعیت این طرح این است که با این شیوه کسب و کارها بازگشایی می‌شوند و دیگر برای افرادی که ناقل بیماری نباشند و واکسن هم تزریق کرده باشند، محدودیتی اعمال نخواهد شد و بر این اساس بر جمعیتی محدودیت اعمال می‌شود که واکسن نزدند و یا ناقل بیماری هستند. بنابراین سایر افراد کسب و کارشان برقرار است و اگر می‌خواهند تردد یا سفر داشته باشند این اقدام برایشان تسهیل می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان