//
کدخبر: ۳۱۵۶۴۸ //

برنامه ۱۰۰ روزه محرم طراحی شد

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به طراحی برنامه ۱۰۰ روزه محرم گفت: با رعایت همه دستور العمل‌های بهداشتی، هیچ برنامه مذهبی به خاطر محدودیت‌های کرونایی تعطیل نخواهد شد.

برنامه ۱۰۰ روزه محرم طراحی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام روح الله حریزاوی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر مسئولان تبلیغات اسلامی به استان‌ها در راستای تقدیر از حضور قابل توجه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال، تقدیر از شبکه تبلیغ به خاطر نقش آفرینی در این زمینه و همچنین هم اندیشی پیرامون ماه محرم و مأموریت پیش رو اظهار داشت: ما در رابطه یک برنامه ۱۰۰ روزه را طراحی کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: این برنامه ۱۰۰ روزه به این صورت بوده که ۴۰ روز استقبال از ماه محرم، ۳۰ روز برنامه‌های عملیات محرم و ۳۰ روز نیز برنامه‌های ماه صفر و اربعین خواهند بود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هیچ برنامه مذهبی به خاطر محدودیت‌های کرونایی تعطیل نخواهد شد بیان داشت: خوشبختانه مردم خوب ما به زیبایی صحنه‌هایی را خلق کردند، جامعه مذهبی، هیئت‌ها، مساجد، مجموعه‌های قرآنی و حلقه‌های میانی توانمندی خوبی را در ارائه خدمات دینی و همچنین مسئولیت اجتماعی با رعایت همه دستور العمل های بهداشتی به دست آورده‌اند و امسال نیز یک محرم با شور و شعور و با شکوه را خواهیم داشت.

حجت الاسلام حریزاوی در ادامه با تاکید بر اینکه در خصوص محورهای محتوایی ماه محرم نیز برنامه‌ها اعلام خواهند شد افزود: موضوع مهمی که امسال روی آن کار می‌کنیم بحث مسئولیت اجتماعی به خصوص مسئولیت اجتماعی هیئت‌ها، مجموعه‌های مذهبی و مردمی، توجه ویژه به بحث جمعیت و فرزند آوری که مطالبه به حق مقام معظم رهبری از مجموعه‌های دینی بوده، است.

وی با تاکید بر اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی هر ساله ستاد عملیات محرم تشکیل می‌شود گفت: این ستاد سه بخش دارد، یک بخش ستاد ملی محرم است که با حضور بیش از ۵۰ دستگاه حاکمیتی تشکیل می‌شود، یک بخش، بخش مردمی است که با حضور حلقه‌های میانی یعنی مجموعه‌های فعال مردم که وابستگی حاکمیتی ندارند بوده و امسال نیز بخش بین الملل را اضافه کرده‌ایم تا هماهنگی حرکت جهانی محرم با کشورهای مختلف اسلامی و حتی غیر اسلامی صورت گیرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: در این راستا کارگروههای تخصصی در موضوعات مختلف برای آن تشکیل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان