//
کدخبر: ۳۱۵۶۳۷ //

‍ تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان گفت: متخلفان خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک به 6 ماه تا یک سال حبس محکوم می شوند.

‍ تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: پلیس طرح ویژه برخوردبا خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک را  در دستور کار قرار داده  و با متخلفان در این زمینه  برخورد  می کند.

وی درباره تردد خودروهای با پلاک مخدوش گفت: در پی ابلاغ محدودیت و ممنوعیت تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا برخی از رانندگان متخلف و هنجارشکن ، برای فرار از ثبت جریمه ها اقدام به دستکاری در ارقام و اعداد پلاک و مخدوش کردن آن و استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه و یا به صورت فاقد پلاک به صورت غیرمجاز تردد می کنند که  برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی  متخلفان از این قانون به 6 ماه تا یک سال حبس محکوم می شوند .

رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی استان کرمانشاه  افزود:مخدوش کردن و دستکاری پلاک جرم  است و  و پس از اعمال قانون توسط گروههای گشتی ، وسیله نقلیه متخلف توقیف و راننده خاطی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می شود.

سرهنگ شیری همچنین درباره برخورد با تردد خودروهای فاقد پلاک تصریح کرد: برابر ماده 2 آیین نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه ای باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه ای که پلاک نداشته باشد ممنوع است و در صورت تردد این گونه خودورها ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل می شوند تا تکلیف پلاک مشخص شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان