//
کدخبر: ۳۰۹۷۶۴ //

‍ خودروهای غیربومی در شهرهای کرمانشاه ۲ تا ۱۰ میلیون ریال جریمه می شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: تردد خودروهای غیربومی در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز کرمانشاه در ایام تعطیلات عیدفطر جریمه های 2، 5 و 10 میلیون ریالی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.

‍ خودروهای غیربومی در شهرهای کرمانشاه 2 تا 10 میلیون ریال جریمه می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت های تردد از ساعت 14 روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در شهرهای کشور و استان اعمال می شود.

وی ادامه داد: در این مدت تردد خودروهای شخصی غیربومی در شهرهای با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز ممنوع و تردد آنها بصورت هوشمند توسط دوربین ها و ماموران پلیس راهور کنترل می شود.

سرهنگ شیری تصریح کرد: بر اساس مصوبه ابلاغی جریمه تردد خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز 10 میلیون ریال، شهرهای نارنجی 5 میلیون ریال و شهرهای زرد 10 میلیون ریال خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآور شد: همکاران ما در صورت مواجهه با خودروهای غیربومی، تذکر و ارشاد را در اولویت قرار می دهند اما در صورت بی توجهی رانندگان اعمال قانون و جریمه صورت خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومی، وانت بارها و خودروهای دولتی و نظامی دارای برگه ماموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر شده، نمی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان