//
کدخبر: ۳۰۴۹۵۳ //

کدام دانشجویان اجازه ورود به خوابگاه دانشگاه علم صنعت را ندارند؟

دانشگاه "علم و صنعت"، زمان بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویان بعد از تعطیلات نوروز را اعلام کرد.

کدام دانشجویان اجازه ورود به خوابگاه دانشگاه علم صنعت را ندارند؟

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، آن گروه از دانشجویان این دانشگاه که با اسکان آنها در پیشخوان خدمت سامانه گلستان موافقت شده است، می‌توانند از راس ساعت ۸:۰۰ صبح فردا یکشنبه ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰، به خوابگاه‌های جانمایی شده خود مراجعه کنند.

ارائه گواهی سلامت(تاییدیه پزشک با درج مهر) که به تاریخ روز است،از جمله شرایط ورود به خوابگاهها اعلام شده و دانشگاه علم و صنعت توصیه کرده که دانشجویان تا حد امکان به صورت تدریجی و طی روزهای هفته به خوابگاه‌ها مراجعه کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،همچنین، دانشجویان واجد شرایط برای ورود به خوابگاه‌ها می‌توانند صرفا در روزهای اداری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰، گواهی سلامت خود را از پزشک مستقر در اداره بهداشت و درمان دانشگاه دریافت نمایند.

مسئولان دانشگاه علم و صنعت تاکید دارند که طبق هماهنگی به عمل آمده با نیروهای حفاظت فیزیکی مستقر در خوابگاه‌ها، از حضور دانشجویانی که با اسکان آنها در پیشخوان خدمت سامانه گلستان موافقت نشده است و همچنین دانشجویانی که فاقد گواهی سلامت هستند، جلوگیری به عمل می‌آید و از امکان اسکان آنها به هر صورتی(ساعتی، موقت و ...) ممانعت به عمل می‌آید.

این دانشگاه همچنین به آن دسته از دانشجویانی که ساکن مناطق قرمز هستند، هشدار داده که از مراجعه به خوابگاه‌ها جدا اجتناب کنند و قبل از عزیمت به تهران با واحد اسکان مدیریت امور خوابگاه‌ها به صورت تلفنی هماهنگ‌های لازم را به عمل آورند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان