//
کدخبر: ۲۹۵۷۴۰ //

بهمن ماه؛بزرگ‌ترین آزمون استخدامی تاریخ وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: برگزاری بزرگ ترین آزمون استخدامی تاریخ وزارت بهداشت برای جذب و بکارگیری ۳۸هزار و ۹۵۲ نیروی انسانی جدید، نشان دهنده همکاری و همدلی با حوزه سلامت کشور است.

بهمن ماه؛بزرگ‌ترین آزمون استخدامی تاریخ وزارت بهداشت

دکتر سیدکامل تقوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار، با بیان اینکه برگزاری بزرگ ترین آزمون استخدامی تاریخ وزارت بهداشت برای جذب و بکارگیری ۳۸هزار و ۹۵۲ نیروی انسانی جدید، نشان دهنده همکاری و همدلی با حوزه سلامت کشور است، گفت: این دستاوردهای مهم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهوری مبنی بر تامین نیروی انسانی و تقویت مالی وزارت بهداشت انجام شده است که بخش عمده ای از مشکلات این حوزه تخصصی، که می توانست خللی در خدمت رسانی در این روزهای مبارزه با بیماری کرونا، ایجاد کند را رفع کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی تاکید کرد: در دوسال اخیر، با تلاش های بی وقفه وزیر بهداشت، در کنار همراهی و همکاری بسیار خوب سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی، موفق شدیم بالغ بر ۵۲ هزار مجوز استخدامی جدید برای حوزه سلامت کشور دریافت کنیم؛ این در حالی است که مجموع مجوزهای صادره از سال ۱۳۹۲ تا انتهای سال ۱۳۹۷ در مجموع ۳۵ هزار و ۴۲۲ مجوز، بوده است.

تقوی نژاد اظهار کرد: ترکیب دیدگاه های ستادی و محیطی در تقسیم بندی مجوزهای اعلام شده، باعث شد رضایت عمومی در دانشگاه ها و وزارت بهداشت ایجاد و بر اساس نیازها و شاخص ها اقدام لازم صورت گیرد، به گونه ای که همکارانم در معاونت های توسعه کشور در ۴۸ ساعت گذشته به صورت مرتب و با انگیزه کافی در ثبت اطلاعات درخواستی برای انتشار آزمون، نهایت ازخودگذشتگی و همراهی را نشان دادند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت تصریح کرد: به همین دلیل، آزمون بهمن سال جاری شمولیت قابل توجهی در حوزه تامین نیروی انسانی دارد، به گونه ای که برای بیمارستان های تازه تاسیس و فعال بالغ بر ۱۵ هزار نیروی انسانی، مراکز بهداشتی برای اولین بار بالغ بر ۸هزار نیرو، اورژانس ۱۱۵ تعداد ۳ هزار و ۷۰۰ نیرو و سازمان غذا و دارو، ستاد دانشگاه های علوم پزشکی و انتقال خون نیز بخش دیگری از مجوزهای این آزمون را شامل شوند.

تقوی نژاد در پایان به ایسنا گفت: در این آزمون همچنین خدمات مدافعان سلامت نیز در نظر گرفته شده  است و برای این عزیزان امتیازهایی لحاظ شده که اطلاع رسانی خواهد شد. ضمن اینکه همچنان در تلاش هستیم موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی وزارت بهداشت را از طریق راهکارهای قانونی به سرانجام برسانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان