//
کدخبر: ۲۹۵۱۹۶ //

تمدید مجدد ثبت‌نام وام دانشجویی

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به تمدید مجدد مهلت ثبت نام وام دانشجویی تا ۳۰ دی، گفت: تاکنون حدود هزار و ۲۰۰ دانشجو برای دریافت وام‌های مختلف ثبت نام کرده‌اند.

تمدید مجدد ثبت‌نام وام دانشجویی

حسن شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد:  مهلت ثبت نام در وام های دانشجویی تا ۳۰ دی ماه مجددا تمدید شد. دانشجویان متقاضی وام می‌توانند برای ثبت نام به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://bp.swf.ir مراجعه کنند.  

وی افزود: تاکنون حدود هزار و ۲۰۰ دانشجو برای دریافت وام‌های مختلف ثبت نام کرده‌اند. استقبال نسبت به سال‌های گذشته مناسب بود اما با توجه به اینکه امسال تحصیل به صورت مجازی است و دانشجو در دانشگاه حضور ندارند، به نظر می‌رسد نسبت به سال های گذشته اطلاعات کمتری در خصوص زمان و نحوه دریافت وام‌های دانشجویی دارند.

به گزارش فرتاک نیوز،مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: دانشجویان باید مدارک لازم را به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه با پست پیشتاز به آدرس اهواز - بلوار گلستان - دانشگاه شهید چمران اهواز - معاونت دانشجویی اداره رفاه دانشجویی به کد پستی ۶۱۳۵۷۸۳۱۵۱ ارسال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان