//
کدخبر: ۲۹۱۴۵۵ //

تمدید مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی تا ۱۵ دی، گفت: وام بیش از ۴۰۰ دانشجو در مرحله پرداخت قرار دارد و تا روزهای آینده واریز می‌شود.

تمدید مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی

حسن شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به تمدید یک ماهه مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی، اظهار کرد: پیش از این مهلت ثبت‌نام در وام‌های دانشجویی تا ۱۵ آذر بود، اما اکنون یک ماه و تا ۱۵ دی‌ماه این مهلت تمدید شد.

وی افزود: در گذشته ۲۴ نوع وام وجود داشت که اکنون در وام تحصیلی، وام ضروری، وام شهریه، وام ودیعه مسکن و دو نوع وام ویژه دکتری ادغام شده‌اند. دانشجویان برای ثبت‌نام می‌توانند به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانی https://bp.swf.ir مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: وام بیش از ۴۰۰ دانشجو در مرحله پرداخت قرار دارد و تا روزهای آینده واریز می‌شود. معمولا هر ۱۰ تا ۱۵ روز اسامی دانشجویانی که تقاضای وام کرده‌اند و مدارک آن‌ها کامل است، برای پرداخت وام ثبت می‌شود و منتظر نمی‌مانیم تا همه دانشجویان ثبت‌نام کنند و پس از آن وام همه را همزمان واریز کنیم. هر دانشجویی که سریع‌تر اقدام کند، زودتر وام خود را دریافت می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان