//
کدخبر: ۲۹۴۷۳۷ //

تمدی زمان واریز اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان مسکن کارگری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از تمدید زمان واریز اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان مسکن کارگری تا اطلاع ثانوی خبر داد.

تمدی زمان واریز اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان مسکن کارگری

«شکراله شیرخانی» در گفت و گو باخبرنگار، در فضای مجازی، با اشاره به تفاهمنامه بین وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی  برای مسکن کارگران، اظهار کرد: در طرح اقدام ملی مسکن کارگری تعداد ۴۲۲۴ نفر از جامعه هدف که متشکل از کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی و زنان سرپرست خانوار می باشد ثبت نام نموده اند که با توجه به احراز شرایط متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن، چنانچه تاکنون موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشدند در فرصت باقیمانده نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه  آمار ثبت نام شدگان در این طرح به تفکیک شهرستان توسط وزارت متبوع اعلام شده است، گفت: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف مشمول متقاضیانی خواهد شد که پرداخت اولیه آن ها کامل شده باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: بانک توسعه تعاون وام صد میلیون تومانی برای تامین مسکن در اختیار کارگران قرار می‌دهد که از بین آنها کارگرانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و واجد شرایط هستند و در اولویت پرداخت وام قرار خواهند گرفت.

شیرخانی با بیان  اینکه علاوه بر کارگران، تعاونی‌ها هم جزء مشمولان وام صد میلیون تومانی هستند، افزود: آنهایی که در قالب تعاونی متقاضی ساخت مسکن هستند می‌توانند این وام صد میلیون تومانی را علاوه بر سایر تسهیلات دریافت کنند.

وی تصریح کرد: مسکن یکی از الزامات اولیه در راستای صیانت از جامعه کار و تلاش است و کارگر اگر دارای مسکن باشد و از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشد با آرامش روحی و روانی بیشتری در کار و تولید ایفای نقش می‌کند و این مهم اثرات اجتماعی و اقتصادی زیادی بر خانواده‌ها دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان