//
کدخبر: ۲۹۴۷۳۶ //

کومان:نیاز به یک مهاجم جدید داریم

رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از برتری خفیف مقابل اوئسکای قعرنشین از مدیران بارسلونا خواست تا یک مهاجم جدید به خدمت بگیرند.

کومان:نیاز به یک مهاجم جدید داریم

رونالد کومان که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا به لطف گل دقیقه 27 فرنکی دیونگ در خانه اوئسکا به برتری یک بر صفر دست یافتند و به رده پنجم جدول صعود کردند، گفت: به تک‌تک بازیکنانم اعتماد دارم، اما اگر ما انتخاب می‌کنیم که سه هافبک در ترکیب اصلی تیم‌ داشته باشیم، جا برای داشتن سه مهاجم در ترکیب هم هست. با وجود مهاجمی مثل مسی و مهاجم فوق‌العاده‌ای همچون دمبله باید از بین مارتین بریت‌ویت و آنتوان گریزمان یکی را انتخاب می‌کردیم که در نهایت مارتین را در ترکیب قرار دادیم. این مسئله مربوط به کیفیت بازی گریزمان نمی‌شود، بازی‌های زیادی در پیش داریم و به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم.

به گزارش فرتاک نیوز،سرمربی بارسلونا با اشاره به نیاز تیم به جذب یک مهاجم جدید اظهار داشت: در اوایل فصل چند بار گفتم که نیاز به بازیکنی در خط حمله داریم که رقابت‌طلب و تأثیرگذار باشد و بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند، اما جذب چنین بازیکنی به خیلی چیزها بستگی دارد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم درخشان ظاهر نشدیم. در مقطع پایانی بازی هم کمی به دردسر افتادیم چون بازیکنان اوئسکا سعی کردند موقعیت‌هایی روی دروازه ما خلق کنند و سانترهایی از جناحین انجام دادند که مدافعان ما به خوبی عمل کردند. وقتی کار حریف را زودتر تمام نکنید، همیشه احتمال به دردسر افتادن‌تان وجود دارد.

کومان که شاگردانش در ادامه باید با تیم‌های اتلتیک بیلبائو و گرانادا در لالیگا و رئال سوسیه‌داد در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا مصاف کنند، خاطرنشان کرد: این ماه برای رویاهایی که در سر داریم، خیلی مهم است چون بازی‌های خارج از خانه زیادی داریم و اگر موفق به پیروزی در آنها شویم، می‌توانیم در ادامه بجنگیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان