//
کدخبر: ۲۹۱۸۲۲ //

ستادکل: اجازه بدرفتاری با سربازان را نمی‌دهیم

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل با اعلام اینکه این اداره در خصوص نحوه بکارگیری و چگونگی رفتار با کارکنان وظیفه بسیار حساس است گفت: با هرگونه بدرفتاری، برخورد ناشایست و خلاف مقررات برخورد می‌شود.

ستادکل: اجازه بدرفتاری با سربازان را نمی‌دهیم

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص چگونگی رفتار سازمان ها،نهادها و دستگاه‌های دولتی با کارکنان اظهار داشت: اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص نحوه بکارگیری و چگونگی رفتار با سربازان بسیار حساس بوده و با هرگونه بدرفتاری احتمالی با سربازان، برخورد می‌کند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی گفت: اداره های بازرسی و حفاظت در پادگان ها و مراکز آموزشی و دستگاههای مرتبط آماده انعکاس گزارش‌های سربازان در موارد مختلف بوده و اگر محرز شود فردی با سربازی برخورد ناشایست و خلاف مقررات داشته باشد حتماً برخورد می کنیم.

امیر دریادار دوم رحیمی پورگفت: با پیگیری ها و دستورالعمل های ابلاغی تاکنون تخلفات و رفتارهای نامناسب را بسیار کم شاهد بوده و مشکل خاصی نداشته ایم.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل در پاسخ به دیگرپرسش‌ فارس درخصوص موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی اظهار داشت:موضوع بابل در دست پیگیری است  و اگر محرز شود خطایی صورت گرفته است با فرد خاطی برخورد می شود.

گفتنی است اخباری مبنی بر برخورد فیزیکی و بدرفتاری با یک سرباز امریه در یکی از دستگاه های دولتی در فضای مجازی در حال انتشار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان