//
کدخبر: ۲۸۸۶۴۴ //

تمام استان‌ها دارای دادسرای انتظامی وکلا شدند

دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از راه اندازی پنج دادسرای انتظامی دیگر در مراکز وکلا و کارشناسان رسمی استان‌ها خبر داد و گفت: تمام استان‌ها دارای دادسرای انتظامی وکلا شدند.

تمام استان‌ها دارای دادسرای انتظامی وکلا شدند

کمال رئوف دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از راه اندازی پنج دادسرای انتظامی دیگر در مراکز وکلا و کارشناسان رسمی استان‌ها خبر داد و بیان کرد: سی‌اُمین استان کشور دارای دادسرای انتظامی شد و امروز، پنج دادسرای انتظامی راه اندازی شد.

به گزارش فرتاک نیوز، دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه بر غیر حضوری بودن هر چه بیشتر رسیدگی‌ها تأکید کرد و گفت: در تلاشیم در آینده‌ای نزدیک به کمک مدیران دادسرای انتظامی و واحد انفورماتیک مرکز که زحمات زیادی در مرکز متقبل می‌شوند نیاز به کاغذ را به حداقل ممکن برسانیم.
 
وی، استفاده از محتوای آموزشی فراهم شده در سایت عدالتخانه را برای تمامی دادیاران الزامی دانست و تأکید کرد: تمدید حکم دادیاران انتظامی کشور منوط به گذراندن دوره‌های آموزشی مخصوص دادیاران در سایت مذکور است.

دادسرا‌های انتظامی وکلای قم، وکلای گلستان، کارشناسان سیستان و بلوچستان، کارشناسان اصفهان و کارشناسان فارس راه‌اندازی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۶۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان