//
کدخبر: ۲۸۸۵۶۶ //

زالی: پویش پاندمی امید با هدف ‌همکاری مردم و خیرین کلید خواهد خورد

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از اهدای ۵۰۰۰ بسته سلامتی ویژه اقشار محروم از محل مشارکت هموطنان در پویش نذر سلامتی و همچنین آغاز پویش بزرگ پاندمی امید خبر داد.

زالی: پویش پاندمی امید با هدف ‌همکاری مردم و خیرین کلید خواهد خورد

 در مراسم اهدای بسته های سلامتی که دوم آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دکتر علیرضا زالی - فرمانده مدیریت عملیات مقابله با کرونا اظهار کرد: در مرحله اول از محل کمک های مردمی پویش نذر سلامتی که به همت ستاد مقابله با کرونا راه اندازی شد ۵ هزار بسته سلامتی آماده توزیع ویژه اقشار محروم است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی جلب مشارکت مردمی برای ارتقا سلامت و افزایش آگاهی را یکی از مهم‌ترین اهداف این پویش خواند و افزود: مناطق کمتر برخوردار در حاشیه تهران و در ادامه سایر مناطق سراسر کشور تحت پوشش طرح نذر سلامتی قرار خواهند گرفت.

زالی ادامه داد: امروز  بیش از ۵ هزار بسته که شامل ۳۰۰ هزار عدد ماسک، ۵۰۰ هزار محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، لوازم و اقلام بهداشتی است، در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران‌ از مشارکت سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در این طرح خبر داد و افزود: با همیاری مراقبین بهداشتی و شناسایی محلات و نقاط آسیب پذیر این بسته ها توزیع خواهد شد.

زالی استمرار طرح پویش نذر سلامتی را خواستار شد و تاکید کرد: پویش بزرگ‌تری با نام پاندمی امید که برگرفته از مفهوم پاندمی و سرایت پذیری فعالیت های خیر است در حال شکل گیری است.

وی توضیح داد: پاندمی امید با هدف ‌همکاری مردم و خیرین کلید خواهد خورد؛ به این معنی که مردم با هر پتانسیل و صنف اجتماعی می توانند برای ارتقای سلامت و ریشه کنی کرونا در این طرح مشارکت کنند.

ادامه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان