//
کدخبر: ۲۸۸۳۴۹ //

خبرنگاران خانه دار می شوند؟

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش نویس تفاهمنامه ساخت مسکن برای خبرنگاران به امضا رسیده و آماده دریافت تعداد افراد تحت پوشش هر استان و شهر از سوی وزارت ارشاد هستیم.

خبرنگاران خانه دار می شوند؟

محمود محمودزاده اظهار کرد: پیش نویس تفاهمنامه ساخت مسکن برای خبرنگاران در قالب طرح اقدام ملی را برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرستادیم و نظراتشان را هم اعلام کردند. ما آماده‌ایم تا وزارت ارشاد تعداد تحت پوشش در هر استان و شهر را اعلام کند و ما در حد بضاعتی که در تامین زمین داریم مساعدت لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش فرتاک نیوز،وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سقف تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی مسکن یکم افزایش می‌یابد، گفت: فعلا تصمیم جدیدی در حوزه وزارت راه و شهرسازی اتخاذ نشده و اگر در حوزه بانکی تصمیمی بگیرند ما اطلاعی از آن نداریم.

پیشرفت ۵۵ درصدی مسکن ملی تهرانسر

معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت پروژه اقدام ملی مسکن در تهرانسر گفت: این پروژه به صورت مشارکتی بین شریک بخش خصوصی و دولت اجرا می‌شود و زمانی که به ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت نرسد امکان تعیین سهم طرفین وجود ندارد.

محموزاده تصریح کرد: درحال‌حاضر نیروهای اجرایی با تمرکز زیاد روی پروژه کار می‌کنند و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. هم اکنون در مرحله تیغه چینی وسفت کاری است و امیدواریم زودتروارد مراحل نازک کاری شود. فکر می‌کنم حداقل ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه پروژه دارای پروانه ساخت بود مباحثی را با شهرداری داشتند که وقفه‌ای در طرح ایجاد کرد و بعد از اینکه حل شد با سه شیفته کار کردن توانستند فرصت از دست رفته را جبران کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین تعداد واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پردیس را ۲۶۰۰ واحد اعلام و تاکید کرد: در پردیس واقعا ظرفیت بیش از این تعداد وجود ندارد و اگر امکان داشت مثل بقیه شهرها حتما در سبد ثبت نام قرار می‌گرفت.

گفتنی است بهمن سال ۱۳۹۸ از طرف وزارت راه و شهرسازی پیش نویسی به منظور ساخت مسکن برای اصحاب رسانه و فرهنگ به وزارت ارشاد فرستاده شد که هنوز تفاهمنامه وارد مرحله اجرا نشده است. روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت مسکن خبرنگاران حتمی است، گفت: این امر منوط بر این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان