//
کدخبر: ۲۷۷۰۱۵ //

طرح جامع «تأمین مسکن برای اقشار فاقد مسکن» در دستورکار مجلس قرار گرفت

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح جامع «تأمین مسکن برای اقشار فاقد مسکن» به هیئت رییسه مجلس ارسال شده است و در نوبت بررسی قرار دارد.


طرح جامع «تأمین مسکن برای اقشار فاقد مسکن» در دستورکار مجلس قرار گرفت

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به سرنوشت طرحی درباره رفع مشکلات مسکن در کمیسیون عمران گفت: طرح جامع «تأمین مسکن برای اقشار فاقد مسکن» به هیئت رییسه مجلس ارسال شده و در نوبت بررسی قرار دارد.

وی تاکید کرد: این طرح با هدف جهش تولید مسکن تهیه و تدوین شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،این نماینده مجلس ادامه داد: در قالب این طرح تسهیلات ارزان قیمت، زمین ارزان قیمت، بیمه و مالیات در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به افزایش و گرانی قیمت مسکن اظهار داشت: این مسئله به عدم نظارت مسؤلین در این بخش معطوف می‌شود.

شاکری با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید قیمت مسکن را کنترل کند، بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه دهد که برخی از سایت‌های مجازی و برخی بنگاه‌ها در زمینه قیمت مسکن مداخله کنند و باید خود پای به میدان بگذارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در حال حاضر ما برای همه اجناس نرخی را مد نظر قرار می‌دهیم چطور است که نمی‌توانیم برای مسکن قیمتی تعیین کنیم؟ ظاهراً مسؤلین ما می‌ترسند وارد چنین مقوله‌ی شوند.

وی تاکید کرد: این جای سؤال دارد که چرا وزارت راه‌ و شهرسازی پیش از تصویب قانون مالیات بر خانه‌های خالی این مسائل را مد نظر قرار نداده و اجرایی نکرده است چرا باید این موارد معطل بماند بنابراین مشکل ما این است که مسؤلین باید به صورت جدی به موضوعات مردم ورود کنند و باید جوابگوی مردم باشند.

شاکری بیان داشت: تا زمانی که وزارت راه و شهرسازی خودش را در قالب یک مدیر کلان در حوزه مسکن نبیند و اجازه دهد که بازیگران غیر قانونی و مافیا وارد مسکن شوند، مشکلات همین است که هست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان