//
کدخبر: ۲۸۸۰۹۸ //

همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه امسال

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۶۰ درصدی حقوق بازنشستگان در سال جاری و همسان سازی حقوق این افراد از مهر ماه امسال تاکنون خبر داد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه امسال

اکبر افتخاری صبح پنجشنبه در آئین افتتاح آزادراه شرق اصفهان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی و ایجاد سود برای سرمایه این صندوق به منظور ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان است، اظهار داشت: حقوق و دستمزد، بیمه درمان تکمیلی، خدمات رفاهی و تفریحی برای بازنشستگان در این زمینه در صندوق بازنشستگی مورد توجه است.

وی با بیان اینکه افتتاح آزادراه شرق و هر طرح عمرانی که در کشور افتتاح می‌شود نقش ویژه در کنار توسعه کشور به کمک به بازنشستگان دارد، ابراز داشت: این پروژه برای همه شهروندان ایران مهم خواهد بود و سود آن را همه مردم خواهند برد.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه شرکت‌های پیمانکاری زیادی در بهره برداری از آزادراه شرق اصفهان همکاری داشتند، اضافه کرد: در این صندوق طرح‌های ویژه عمرانی دیگر داریم و بهره برداری از این پروژه در شرایط اقتصادی موجود کار بزرگی است که رقم زده شد.

وی به رشد ۶۰ درصدی حقوق بازنشستگان در کشور گفت: همسان سازی حقوق از مهر ماه تاکنون اجرا شده و بار مالی زیادی را به صندوق وارد کرده است و این در حالی است که ما در زمینه اجرای پروژه‌ها نیز کوتاهی نکردیم.

افتخاری گفت: پروژه آزادراه شرق اصفهان تا بهمن ماه پارسال ۶۰ درصد پیشرفت داشت و امیدی برای ادامه آن وجود نداشت که خوشبختانه این پروژه در کمتر از یک سال به بهره برداری کامل رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان