//
کدخبر: ۲۸۰۱۷۸ //

همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین نیروهای مسلح از پایان مهر

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در حد ۹۰ درصد شاغلین نیروهای مسلح از پایان مهرماه همسان سازی خواهدشد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین نیروهای مسلح از پایان مهر

به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در برنامه زنده تلویزیونی "در انتهای الوند" شبکه دوم سیما با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به ویژگی های ممتاز ایثارگری های غیورمردان بی ادعا و تفاوت نسل های مختلف، گفت: آن چیزی که در دفاع مقدس بین بچه هایی که رفتند و آنهایی که نرفتند تفاوت ایجاد کرد، تنها عشق است و آن عشق چیزی نبود جز، عشق به رهبر و مقتدای شان حضرت امام خمینی(ره) .

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه  قطعا هیچ کسی از یک سرباز عاشق تر نیست، زیرا حاضر است خودش را برای وطن و آرمان های والایش فدا کند افزود: ما باور داریم که پیشکسوتان و عزیزان عرصه جهاد و شهادت و انقلاب، برای ما بسیار مهم و ارزشمند و از خانواده های مان به ما نزدیک تر هستند و به همین دلیل هیچگاه آنها را تنها نخواهیم گذاشت و با تمام توان از آنها حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

نجفی پور خاطرنشان کرد: ما با بازنشستگان نیروهای مسلح به طور مستمر در تماس هستیم و سعی می کنیم از دغدغه های آن باخبر شویم و تا جایی که امکان دارد،  به خصوص در گرفتاری هایشان به سراغشان می رویم و از هیچ تلاشی برای حمایت از این قشر شریف فروگذار نمی کنیم.

وی درباره اقدامات ساتا برای حل مشکلات فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح، اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی سازمان، بیکاری و اشتغال فرزندان جامعه هدف است که فکرها و طرح های متعددی در دستور کار قرار گرفته است که وام اشتغال برای فرزندان پیشکسوتان نیروهای مسلح، تا سقف ۵۰ میلیون تومان با سود ۴درصد یکی از این طرح هاست که به واجدین شرایط تعلق خواهدگرفت.

امیر نجفی پور با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری های ارزشمند دولت، مجلس شورای اسلامی، ستادکل نیروهای مسلح و وزارت دفاع در تحقق اهداف ساتا برای جامعه هدف، به عنوان خبر خوش برای بازنشستگان معزز نیروهای مسلح، گفت: به فضل الهی حقوق مهرماه بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران نیروهای مسلح، بر اساس ۹۰ درصد میانگین حقوق مشمول کسور شاغلین همتراز در نیروهای مسلح محاسبه و پرداخت خواهد شد.

رئیس هیات مدیره ساتا با اشاره به جنگ اقتصادی استکبار جهانی و نوکران آنها علیه ملت و کشور خاطرنشان کرد: سعی می کنیم هوشمندانه و با برنامه ریزی دقیق و مناسب، بتوانیم با مدیریت منابع تمام برنامه ها و مأموریت های  سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح را در راستای ارایه هر چه بهتر خدمت به خانواده معزز بازنشستگان نیروهای مسلح پیش ببریم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح احترام و اکرام پیشکسوتان را امری ضروری دانست و گفت: وزیر دفاع از مسوولان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح توقع و انتظار دارند تا در حد امکان به نیازها و دغدغه‌های بازنشستگان نیروهای مسلح پاسخ منطقی، بجا و به‌هنگام داده شود و ما نیز با تمام توان ، همت خود را در راستای ارایه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف ساتا به کار خواهیم بست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان