//
کدخبر: ۲۸۱۸۴۵ //

مهلت ثبت‌نام استخدام در تامین اجتماعی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی (شرکت کار و تامین) تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام استخدام در تامین اجتماعی تمدید شد

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، مهلت ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۴ مهر تمدید شده است.

مهلت ثبت‌نام در این آزمون قبلا پایان روز ۱۳ مهرماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال متقاضیان، این مهلت تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ مهرماه تمدید شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس پیش از این گفته بود که آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی و همزمان با سراسر کشور در فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،دکتر مظاهر بابایی یادآور شده بود که این آزمون استخدامی با هدف جذب ۱۴۲۲ نفر از بین افراد متقاضی و حائزان شرایط در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان فارس نیز این آزمون توسط جهاددانشگاهی، در زمان مشخص شده برگزار می‌شود، اضافه کرده بود: از طریق این آزمون نیروی انسانی مورد نیاز شرکت کار و تامین، متعلق به سازمان تامین اجتماعی، جذب و استخدام می‌شوند.

بابایی یادآور شده بود: براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، این آزمون برای جذب نیرو در گروه‌های شغلی بهیاری، کمک پرستار (بهداری)، متصدی خدمات اداری، منشی پزشکی، متصدی خدمات دارویی (دارویار) انباردار، متصدی خدمات عمومی شامل نگهبان و راننده و ... توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از پنجشنبه سوم مهرماه آغاز شده است، گفته بود: متقاضیان باید برای ثبت‌نام به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس نیز در گفت و گو با ایسنا اعلام کرده بود که این آزمون قرار است آبانماه امسال و با همکاری جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در فارس برگزار شود.

محسن تنگستانی‌پور با یادآوری اینکه امسال مجوز جذب ٤٧ نفر نیرو در پست‌های متصدی و رسته کارشناسی شامل امور بیمه، امور اداری، امور مالی و فناوری اطلاعات را از سازمان تامین اجتماعی کشور دریافت کرده‌ایم، گفته بود: ۲۱ شهریور امسال آزمون جذب ٤٢ نفر کارشناس در استان فارس برگزار شد و احتمالا تا اواخر مهرماه نتایج این آزمون و افراد واجد شرایط جذب مشخص خواهد شد.

این مقام مسئول در تامین اجتماعی فارس با بیان اینکه دوم آبان ماه امسال نیز آموزن جذب ۲۹ نیروی متصدی توسط جهاددانشگاهی فارس برگزار خواهد شد، اعلام کرده بود که همزمان با بخش درمان، ٤٩٩٦ نفر برای شرکت در آزمون جذب کارشناس ثبت نام کردند که چهار هزار و ٥٠ نفر در زمان آزمون حضور پیدا یافتند.

تنگستانی‌پور کرده بود که از ٤٧ نفر نیرویی که قرار است به تامین اجتماعی استان بپیوندند، ٤ نفر در شیراز و مابقی در سایر شهرستان‌های فارس مشغول به فعالیت می‌شوند.

به گزارش ایسنا، متقاضیان ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند تا پایان امروز ۱۴ مهر برای دریافت دفترچه راهنما و کسب اطلاعات مورد نیاز، به نشانی https://hrtc.ir/media/documents/Tamin_Registration_Manual.pdf مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان