//
کدخبر: ۲۸۰۶۶۵ //

برگزاری آزمون سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی

آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی

شـرکت کار و تامین متعلق به سـازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسـانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سـراسـر کشـور، به صـورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

به گزارش فرتاک نیوز، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)،متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و ...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.

ثبت نام از پنج شنبه سه مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  آغاز شده  است و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

گفتنی است، کارت شــرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشــاهده و پرینت بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی قرار خواهـد گرفـت و آزمون نیز روز جمعـه دو آبـان‌مـاه ۱۳۹۹ در تمام مراکز اسـتان ها و با توجه به آمــــار شـــــرکت‌کنندگان، حسـب مورد در برخی از شـهرسـتان ها برگزار می شود.

علاقه مندان برای دریافت دفترچه راهنما می توانند به آدرس https://hrtc.ir/media/documents/Tamin_Registration_Manual.pdf مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان