//
کدخبر: ۲۸۰۹۲۸ //

خبر خوش وزیر بهداشت به کادر درمان

وزیر بهداشت به صورت سر زده و بدون حضور هیچ کدام از مسئولان دانشگاهی، محلی و استانی از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه بازدید و با پرسنل این بیمارستان گفتگو کرد.

خبر خوش وزیر بهداشت به کادر درمان

دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از این مرکز درمانی اظهار داشت: هدف از این بازدید، تشکر از زحمات شبانه روزی و بی دریغ کادر بهداشتی و درمانی از خانه های بهداشت تا بیمارستان های تخصصی کشور است که در این ایام سخت و سهمگین مبارزه با کرونا، تلاش وافری داشته اند.

وی افزود: به شدت مدیون زحمات نیروهای بهداشتی و درمانی هستیم. مدت ها بود که پرداخت کارانه آنها با تاخیر انجام می شد و خوشبختانه با پیگیری های مستمر و دستور رییس جمهور توانستیم در این هفته منابعی را جذب کنیم و از فردا سه ماه از کارانه پرستاران و پزشکانی که در بیمارستان ها فعالیت دارند و موارد دیگری از جمله معوقات پزشکان خانواده پرداخت می شود.

به گزارش فرتاک نیوز،وزیر بهداشت در خصوص مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه گفت: از الان دستور پیگیری مشکلات این بیمارستان را می دهم . پزشک جراح بیمارستان درخواست تهیه و نصب سی تی اسکن برای تسریع در تشخیص را داشت که پیگیری خواهیم کرد و دستور می دهم که فردا گروهی برای بررسی مشکلات اکسیژن ساز به این بیمارستان بیایند تا نواقص برطرف شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان