//
کدخبر: ۲۷۸۲۶۹ //

ساعات حضور دانش‌آموزان در شبکه شاد مشخص شد

مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) زمان‌بندی ساعات آموزش در این شبکه را اعلام کرد و گفت: ساعت حضور دانش‌آموزان و معلمان در شبکه شاد هر روز حدود ۲ تا ۲.۵ ساعت است.

ساعات حضور دانش‌آموزان در شبکه شاد مشخص شد

حسن الحسینی در پاسخ به اینکه آیا ساعت‌های استفاده از شبکه شاد شناور است یا معلمان باید در ساعت هایی که شما تعیین می‌کنید در کلاس حضور داشته باشند، گفت: به لحاظ مدیریت ترافیک شبکه ۴، یک بازه زمانی تعریف شده است که طبق آن عمل می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،او افزود: بازه زمانی اول، صبح اجرا می‌شود و برنامه آموزش مجازی دانش‌آموزان متوسطه اول است. بازه زمانی دوم هم صبح است که مربوط به برنامه آموزش مجازی دانش‌آموزان متوسطه دوم است. بازه زمانی سوم که ابتدای بعدازظهر اجرا می شود، برنامه آموزش مجازی ابتدایی دوره دوم و بازه زمانی چهارم که عصر اجرا می شود، برنامه آموزش مجازی ابتدایی دوره اول است. در مقابل آموزش تلویزیونی متوسطه بعدازظهرها و آموزش تلویزیونی ابتدایی‌ها صبح پخش می‌شود.

الحسینی درباره ساعات کلاس‌ها نیز گفت: کلاس‌های ما ۲۵ دقیقه برای ابتدایی، ۳۰ دقیقه برای متوسطه اول و ۳۵ دقیقه برای متوسطه دوم است. استانداردهایی که فضای مجازی در دنیا دارد و همچنین ظرفیت یادگیری افراد در شبکه شاد محاسبه شده است و  ما طبق همین ضابطه کار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کلاس ۹۰ دقیقه ای به ۳۰ دقیقه کاهش یافته است، گفت: تایم آموزش در هر روز برای هر مقطع تحصیلی بین ۲ تا ۲.۵ ساعت خواهد بود.

مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) درباره آخرین وضعیت توزیع سیمکارت‌های دانش‌آموزی نیز اظهار کرد: دستورش صادر شده و دو اپراتور در حال تدارک هستند که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان