//
کدخبر: ۲۷۸۲۶۴ //

مرکز پاسخگویی به مردم درباره مدارس راه اندازی شد

مرکز پاسخگویی به سئوال‌های مردم به منظور پیگیری درخواست‌ها و رسیدگی به تماس‌ها در اداره کل آموزش و پرورش کردستان راه‌اندازی شد.

مرکز پاسخگویی به مردم درباره مدارس راه اندازی شد

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی در اداره کل، شهرستان‌ها و مناطق به خصوص شهرهای پرجمعیت راه‌اندازی و افراد خبره، مطلع و آگاه به امور برای پاسخگویی و پیگیری تماس‌ها مستقر شده‌اند. والدین، فرهنگیان و مراجعان محترم می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن‌های اعلام شده در سطح استان و شهرستان‌ها، نسبت به پیگیری درخواست و سئوالات خود اقدام کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی ادامه داد: در مرکز استان شماره تلفن‌های ۳۳۱۶۰۲۱۰ و ۳۳۱۷۷۰۰۷ و شماره همراه ۰۹۱۸۳۷۱۵۸۰۳ همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۴ آماده پاسخگویی به سئوالات، دغدغه‌های والدین در امور آموزشی، بازگشایی مدارس و نحوه ارائه آموزش به دانش‌آموزان و... است. بخش ارتباط با مدیر کل در پورتال آموزش و پرورش کردستان به نشانی http://kurdmedu.ir  نیز طبق روال گذشته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و سئوالات است.

علاوه بر شماره تلفن‌های اعلام‌شده و بخش ارتباط با مدیر کل، سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی shekayat.medu.ir هم آماده دریافت و ثبت گزارش‌های مردمی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان