//
کدخبر: ۲۷۸۱۱۲ //

ماسک نزنید در تابوت می خوابید!

پلیس جاکارتا اندونزی جریمه جالبی را برای افرادی که ماسک نمی زنند در نظر گرفته است ماموران پلیس این افراد را دستگیر و برای چندین ساعت مجبورشان می کنند تا در تابوت خوابیده و نقش مرده را بازی کنند.

ماسک نزنید در تابوت می خوابید!

پلیس جاکارتا اعلام کرد که نزدن ماسک جریمه سنگینی داشته و افرادی که نمی توانند نقدا این جریمه را پرداخت کنند باید در تابوت دراز بکشند تا خطرات احتمالی نزدن ماسک در بیماری همه گیر کرونا را بهتر درک کرده و به اشتباه خود پی ببرند.

به گزارش فرتاک نیوز،"سانتوسو" از مدیریت شهری در این باره گفت: مجرمان موظفند یا جریمه نقدی پرداخت کرده یا خدمات اجتماعی همچون شست و شوی توالت های عمومی شهری را بر عهده بگیرند و در نهایت باید در تابوت دراز بکشند .

او افزود: وقتی از مردم پرسیدیم که چرا به جای این کارها جریمه نقدی را پرداخت نمی کنند می گویند که پول کافی نداشته و به جایش در تابوت دراز می کشند. این مجازات جنجالی با واکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو شده است.

در پی این انتقادات ماموران متخلفی که از تابوت برای تنبیه استفاده کرده بودند توبیخ و افرادی که ماسک نمی زدند نیز موظف به پرداخت جریمه نقدی و ارائه خدمات اجتماعی اجباری شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان