//
کدخبر: ۲۷۷۹۸۵ //

سردرگمی در بازگشایی مدارس شبهه ‌برانگیز است

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: سردرگمی در بازگشایی مدارس شبهه برانگیز است و باعث سردرگمی مردم شده است.

سردرگمی در بازگشایی مدارس شبهه ‌برانگیز است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس (16 شهریور 99) پارلمان طی تذکری ضمن تشکر از حضور استانی رئیس مجلس و بررسی مشکلات موجود در استان خوزستان اظهار داشت: اقدام رئیس مجلس بسیار درخور تقدیر است.

وی افزود: مجلس با حضور میدانی بهتر می‌تواند مشکلات و آلام مردم را درک کند و قطعا این موضوع می‌تواند در اتقان قانونگذاری و نوع نظارت مجلس تاثیر گذار باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،عضو هیأت رئیسه مجلس با استناد به اصل 22 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اصل به حیثیت، جان، مال، حقوق،‌ مسکن و شغل اشتغال مردم اشاره دارد که از تعرض مصون است.

سلیمی بر همین اساس اضافه کرد:‌در بحث بازگشایی مدارس نوعی سردرگمی و مسائل شبهه برانگیز و سؤال برانگیزی در میان مردم به وجود آمد.

وی ادامه داد: در موضوع بازگشایی زودهنگام مدارس وزیر آموزش و پرورش امروز یک حرف می‌زند و فردا رئیس جمهور و یا وزیر بهداشت حرف دیگری می‌زند. هر روز هر کدام از مسئولان مربوطه یک حرف می‌زنند لذا مردم سردرگم هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس در خاتمه تذکرش از رئیس مجلس خواست تا به کمیسیون آموزش مجلس دستور دهد این موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان