//
کدخبر: ۲۷۶۲۲۴ //

اعلام زمان و نحوه ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت فرودگاهها

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، از آغاز ثبت نام داوطلبان استخدام در این شرکت در ۱۰ شهریور و برگزاری آزمون در نیمه دوم آبان خبر داد.

اعلام زمان و نحوه ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت فرودگاهها

به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای جذب ۱۹۴ نفر در قالب هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی نیمه دوم آبان برگزار می‌شود، گفت: کارهای مقدماتی این آزمون برای جذب ۴۰ هزار نفر در معاونت سرمایه انسانی نهاد ریاست جمهوری انجام و دستگاه‌هایی که سهمیه استخدامی دارند و توانسته‌اند در خصوص تأمین اعتبار با سازمان برنامه و بودجه کشور به توافق برسند، مشخص شده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز، انصاری افزود: توزیع سهمیه‌های استانی انجام شده است و در این آزمون حدود چهل هزار نفر استخدام جدید خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما آمادگی داشتیم در مردادماه فرآیند ثبت نام در آزمون را آغاز کنیم؛ اما به دلیل همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ و تأخیر در برگزاری سایر آزمون‌ها، ثبت نام این آزمون نیز از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به اواخر مردادماه و اوایل شهریورماه موکول شده است.

انصاری اظهار امیدواری کرد: دهم شهریورماه دفترچه آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش بارگذاری می‌شود و امیدواریم بتوانیم با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، در نیمه دوم آبان‌ماه این آزمون را برگزار کنیم.

گفتنی است؛ ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شامل استخدام ۲۸ هزار نفر در آموزش و پرورش، استخدام ۱۰ هزار نفر در وزارت بهداشت، استخدام ۲۰۰ نفر در پزشکی قانونی کشور، استخدام محیط بان در سازمان محیط زیست، استخدام هزار و ۱۰۰ نفر در ادارات جهاد کشاورزی و استخدام ۱۹۴ نفر در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان