//
کدخبر: ۲۷۳۹۰۱ //

حسین ذوالفقاری از نهایی شدن دستورالعمل‌های عزاداری ماه محرم خبر داد

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از نهایی شدن دستورالعمل‌های عزاداری ماه محرم خبر داد.

حسین ذوالفقاری از نهایی شدن دستورالعمل‌های عزاداری ماه محرم خبر داد

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در بیست و نهمین جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن تبریک عید غدیر خم و هم‌چنین تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: جمع بندی جلسه امروز به ستاد ملی کرونا ارسال خواهد شد و در صورت تصویب به عنوان قانون قابلیت اجرا پیدا خواهد کرد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها بر اساس درخواستی که وجود دارد مکلّف شوند که حداقل برنامه یک‌ساله خود را برای مقابله با بیماری کرونا آماده کنند تا ما در این کمیته با تعامل وزارت بهداشت یکی از این برنامه‌ها را نهایی کنیم. این کار با هدف صیانت از کارکنان، مراجعین و مورد توجه قرار گرفتن بایدها و نبایدهای هر یک از این دستگاه‌ها در حوزه‌های کاری مربوط به خود، انجام می‌شود.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: باید کتاب یکسال همزیستی با کرونا برای حداکثر صیانت از جان مردم تهیه و تدوین شود.

ذوالفقاری بیان کرد: طرح ترافیک با توجه به شرایط کرونا در تهران، یک هفته دیگر لغو و در این مدت بررسی خواهد شد که لغو طرح ترافیک چه میزان در کاهش این بیماری موثر بوده که اگر موثر بوده باشد ادامه پیدا می‌کند. هم‌چنین اگر مشخص شود که تأثیر چندانی ندارد تصمیم دیگری اتخاذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: ضمانت اجرایی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مردم و دستگاه‌ها که پیشتر پروتکل‌ها برای آنها اعلام شده امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا اگر این پروتکل‌ها رعایت نشود، چه برخوردی صورت بگیرد. امروز برای دستگاه‌های رسمی و دولتی اصناف و مردم ضمانت‌هایی برای اجرای پروتکل‌ها در نظر گرفته شده که پس از تصویب ستاد ملی اجرایی خواهد شد؛ بی‌تردید باید بخش نظارت‌ها بسیار قوی عمل کند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور هم‌چنین گفت: دستورالعمل عزاداری‌های محرم نیز امروز نهایی شده که برای اجرا به سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان