//
کدخبر: ۲۵۳۵۷۶ //

پیام نیروی انتظامی در گرامیداشت ۱۲ فروردین

نیروی انتظامی در گرامیداشت ۱۲ فروردین "روز جمهوری اسلامی ایران" پیام تبریکی صادر کرد.

پیام نیروی انتظامی در گرامیداشت ۱۲ فروردین
به گزارش فرتاک نیوز،

نیروی انتظامی ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه و بهار طبیعت و آغاز سال نو، همزمان با ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک روز پرافتخار برای مردم شریف، بصیر و انقلابی ایران، پیام تبریکی صادر کرد. در متن این پیام آمده است؛

۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ به عنوان روز تاریخی و مهم در ایران اسلامی است چراکه در این روز مردم غیرتمند ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر خود امام خمینی (ره) و با رأی قاطع ۹۸.۲ درصدی، نظام پلید پهلوی را ریشه کن کردند و به دنبال آن "استقلال و آزادی" نظام مقدس جمهوری اسلامی و حکومت مردمی شکل گرفت.

روز ۱۲ فروردین ماه که به نام روز جمهوری اسلامی مزین شده، نتیجه مجاهدت‌ها و مبارزات ضد استبدادی و ضد استکباری و همچنین به ثمر نشستن خون پاک و مطهر جوانان ایران اسلامی است. این مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ملت شریف ایران نور امید را در دل مردم مستضعف جهان جاری کرد و زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان شد.

در ادامه این پیام می‌خوانید: با گذشت ۴۰ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در شرایط حساس کنونی و حمله‌های همه جانبه دشمنان به این نظام مقدس در راستای بی‌اعتماد کردن ملت ایران و همچنین نشانه گرفتن جوانان ایران اسلامی، باید بیش از هر زمان دیگری حاکم شدن نظام دین مدار و مبتنی بر تعالیم اسلام ناب محمدی در جهت خنثی سازی اهداف دشمنان را در رأس تمامی امور قرار دهیم.

نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک این یوم الله بزرگ به مردم غیور، شریف و شهیدپرور ایران به عنوان صاحبان اصلی جمهوری اسلامی ایران، موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد و امیدواریم با حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه با اجرای کامل سیاست‌های ابلاغی و همکاری آحاد مردم ایران اسلامی از مشکلات موجود به ویژه ویروس منحوس کرونا در این برهه از زمان عبور کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های توانمند کشور در راستای رسیدن به اهداف اصلی نظام و گام برداشتن در جهت محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم تا موجبات سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان