//
کدخبر: ۲۵۳۰۹۹ //

حسن روحانی:همه امکانات فراهم است!

رئیس جمهور با تاکید بر نبود هیچ گونه کمبودی در بحث تامین مواد غذایی و بهداشتی در کشور گفت، تمامی اجناس و به شکل فراوان و در فروشگاه‌ها موجود است.

حسن روحانی:همه امکانات فراهم است!
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در جلسه امروز(شنبه) ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: از همه استانداران مختلف این سوال را پرسیده‌ام که آیا برای مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز مشکلی دارید؟ همه گفته‌اند که هیچ مشکلی وجود ندارد. همه جنس‌ها فراوان و در فروشگاه‌ها وجود دارد. این مسئله مهمی است که مردم از یک طرف نگران بیماری باشند و از طرف دیگر نگران این باشند که اگر دیر به فروشگاه برسند، کالا گیر نمی‌آورند. همه تلاش می‌کنند.

وی گفت: اگر بیمارستان‌های برق، آب یا گاز نداشته باشند، چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر آمبولانس‌ها بنزین نداشته باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ همه امکانات فراهم است.

رئیس جمهور گفت: تمام مراکز تولید برق، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و سیستم حمل و نقل ما سر کار است. نیروهای مسلح ما، نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش همگی پای کار هستند و این یک افتخار برای جمهوری اسلامی است.

روحانی با اشاره به اقدمات صورت گرفته در مبارزه با کرونا گفت: ما در این دو هفته تعطیلات با خواهش و توصیه با مردم صحبت کردیم و از هفته دوم مقداری قدم‌های سختگیرانه برداشتیم.

من از همکاری مردم در هفته اول تشکر می‌کنم. در هفته اول هیچ زور و اجباری وجود نداشت در واقع هیچ پلیسی جلوی کسی را نمی‌گرفت از استاندار هرمزگان در مورد کاهش سفرهای نوروزی سوال کردم. ایشان گفت ۹۴ درصد کاهش سفر نوروزی داشتیم. این عدد مهمی است. استاندار خراسان رضوی اعلام کرد که ۷۸ درصد کاهش مسافرت داشته است. باید در برابر این فرهنگ و این مردم تواضع کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان