//
کدخبر: ۲۳۲۶۸۲ //

نظری: شهرداری تهران با طرح ناموفق ترافیک آلودگی هوا را کاهش نداد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری با طرح ناموفق ترافیک نتوانست در مقابله با آلودگی هوا موفق عمل کند و بهتر این است زمانی که نمی‌توانیم حرفی بزنیم حداقل آن را بیان نکنیم.

نظری: شهرداری تهران با طرح ناموفق ترافیک آلودگی هوا را کاهش نداد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت نظری در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری درخصوص آلودگی گفت: باید درباره آلودگی هوا راهکاری درنظر بگیریم. ۱۸ دستگاه در این زمینه نقش دارند ولی نشان داده‌ایم که هیچ کدام از ما ۱۸ دستگاه نتوانسته‌ایم موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به طرح کاهش آلودگی هوا که از سوی معاونت حمل و نقل مطرح شد، گفت: شهرداری با طرح ناموفق ترافیکی نتوانست در مقابله با آلودگی هوا موفق عمل کند و دستگاه‌های دیگر نیز مشکلاتی مشابه را مطرح کرده‌اند و بهتر این است زمانی که نمی‌توانیم حرفی بزنیم حداقل آن را بیان نکنیم.

نظری تصریح کرد: در دولت سابق به بهانه آلودگی هوا شهر را چندین روز مداوم تعطیل می‌کردند که اقدامی افراطی بود، اما در دولت فعلی به هر ضرب و زور نمی خواهند ادارات را تعطیل کنند و در آن تفریط می کنند.

نظری ادامه داد: روز گذشته مطرح شد که همه مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل هستند، ولی بعداً هر یک از دانشگاه‌های ‌آزاد و وزارت علوم اعلام کردند که دانشگاه‌ها دایر است و این موضوع سبب شد که تردد خودروها در طول روز افزایش یابد و شاخص آلودگی مدام بیشتر شود و به مرز ناسالم برای همه گروه‌ها برسد.

وی با تاکید بر اینکه اگر یک هفته هم به دلیل آلودگی تعطیل اعلام شود مشکلی رخ نمی‌دهد، تصریح کرد: اگر از قبل اعلام کنند که ادارات و دانشگاه ها تعطیل است، خانواده‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند و شاید هوای پایتخت کمی بهبود یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان