//
کدخبر: ۲۱۹۲۱۸ //

دولتی به عنوان رئیس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد

در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم (بخش خواهران) دولتی حافظ کل قرآن کریم و از اساتید بنامقرآنی کشور به جای علی مقنی به عنوان رئیس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد.

دولتی به عنوان رئیس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم (بخش خواهران)، دولتی حافظ کل قرآن کریم و استاد قرآن به جای علی مقنی به عنوان رئیس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم معرفی شد.

علی مقنی که اکنون در سمت دبیر ستاد مرکزی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف مشغول فعالیت است، پس از اعلام این مطاب توسط حجت الاسلام مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت: نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که حافظان قرآن کریم در همه رشته های آوایی و معارفی از خواهران وبرادران سرمایه های اجتماعی این نظام مقدس هستند .

وی افزود: باید دقت کنیم که از  این سرمایه های فرهنگی تربیتی نظام به درستی تقدیر شود و شایسته است به شکل درستی از آنها تجلیل وتکریم شود  در برنامه ریزی ها و حوزه های مختلف برای ارتقای سطح آنها برنامه ریزی شود.

دولتی رئیس جدید بنیاد مسابقات قرآن کریم نیز با تشکر از اعتماد مسئولان اوقاف برای سپردن این مسئولیت به وی گفت: امیدواریم با همراهی و فکری تمامی صاحب نظران و علاقه مندان حوزه قرآن روند مسابقات قرآن کریم را در سالهای آینده بهتر از گذشته طی کنیم و در مسیر قرآنی‌تر کردن جامعه گام برداریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان