//
کدخبر: ۲۱۶۹۴۰ //
رئیس پلیس پایتخت؛

نام و یاد شهیدان باید زینت بخش کوچه ها و شهرهای ما باشد

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به اینکه نام و یاد شهیدان همواره باید زینت بخش کوچه ها و شهرهای ما باشد، گفت: تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما هست هیچ قدرتی توانایی تهاجم به ما را نخواهد داشت.

نام و یاد شهیدان باید زینت بخش کوچه ها و شهرهای ما باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسین رحیمی، در ششمین روز از هفته گرامی داشت دفاع مقدس، اظهار داشت: ما در جنگ به خود باوری و خوداتکایی رسیدیم و با توکل بر خداوند متعال با دست خالی ابهت ابرقدرت ها را در هم شکستیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع همچنان باقی است، افزود: قدرت دفاعی ایران اسلامی و روحیه ایثار و شهادت طلبی قدرتی بازدارنده است که این هم از برکات و نتایج هشت سال دفاع جانانه ملت بزرگ ایران اسلامی در مقام دشمنان تا بن دندان مسلحی بود که آرمانی جز دد منشی و خونخواری نداشتند، است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ما برای پیروزی و حفظ انقلابمان هزینه های بسیاری داده ایم و همچنان هم آماده جانفشانی در این مسیر هستیم، ادامه داد: قرآن کریم مومنان را به استقامت و پایمردی دعوت کرده و به صابران وعده فجر و پیروزی داده است موضوعی که ما در جنگ مشاهده آن را به عینه ملاحظه کرده و دیدیم که به واسطه صبر و استقامت می شود با دست خالی در مقابل دنیای کفر به پیروزی رسید و به راستی که وعده الهی در جنگ برای صابران تحقق پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: هرگز نباید نام و یاد شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت در گذر زمان به فراموشی سپرده شود، چرا که روحیه ایثار و شهادت و عمل به این روحیه می تواند ما را از کوران آسیب های مختلف اجتماعی و اعتقادی محافظت کند.

سردار رحیمی با اشاره به پیشرفت های به دست آمده در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی، نظامی و...، اظهار داشت: بدون شک پیشرفت ها و افتخارات امروز ما نتیجه ریاضت ها و سختی های زمان جنگ تحمیلی است که مردم ما با دفاعی جانانه از کیان و مرزو بوم خود حراست کردند.

وی با اشاره به اینکه بود و نمود امروز و فردای ما به برکت وجود شهداست، افزود: شهدا سراسر برکت و نور هستند تا بدانجا که در تشییع پیکرهای مطهر شهدا می بینیم که حتی پیکرهای این عزیزان بعد از گذشت سال ها چه انقلاب معنوی در قلب ها ایجاد می کنند و چگونه فضای جامعه را به معنویات عطرآگین می کنند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان