//
کدخبر: ۲۰۳۴۱۸ //
پلیس راهور اعلام کرد؛

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام ۱۰ محور مسدود از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین، چالوس و هراز خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

طبق آخرین گزارش های دریافتی، آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزاد راه کرج به قزوین از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس از کیلومتر ۶ تا میدان امیرکبیر و مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده های لاریجان، شنگلده و تونل تکاور، ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و محور قدیم بومهن در محدوده پلیس راه جاجرود به تهران، ترافیک نیمه سنگین است.

براساس اعلام پلیس راهور، در بیشتر محورهای استان سیستان و بلوچستان وزش باد همراه با گرد و خاک گزارش شده است.

محور های مسدود

براساس این گزارش، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت نداشتن ایمنی کافی، محور قدیم خرم آباد - پلدختر در استان لرستان به علت طغیان رودخانه، محور دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز به علت فقدان ایمنی کافی، محور روستایی سوداغلن - حسین آباد به گالیکش در شهرستان شاهرود به علت رانش زمین مسدود است.

همچنین محور روستایی حمیدیه به سوسنگرد در استان خوزستان به علت تخریب جاده توسط نیروهای امدادی برای تخلیه سیل، مسدود و محور جایگزین محور اصلی حمیدیه - سوسنگرد اعلام شده است.

محور زرنه - سومار به علت عملیات راهسازی و محور لومار - روستای چم شیر به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه دو محور مسدود در استان ایلام هستند.

محور اهرم - فراشبند در استان بوشهر نیز از ساعت ۱۹ تا ۷ هر روز تا اطلاع ثانوی به علت تامین ایمنی مسیر و عملیات راهسازی مسدود و مسیر جایگزین کلمه به امام زاده ابراهیم، بوشکان به دهرود و تنگ ارم به پل نمازگاه تعیین شده است.

محورهای شهداد - نهبندان و شهداد - اندوهجرد در استان کرمان نیز به علت طغیان رودخانه و سیلاب و محور فرعی چانف - اسپکه در جنوب استان سیستان و بلوچستان به علت طغیان رودخانه محلی مسدود اعلام شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است./

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان