//
کدخبر: ۲۰۰۳۰۹ //

وزارت بهداشت به حواشی تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان واکنش نشان داد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مطالب منتشره در خصوص عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و حواشی آن گفت: موارد مطرح شده در مورد تماس وزیر بهداشت با رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان و حضور وی در اتاق عمل و نهایتاً عزل ایشان صحت ندارد و دامن زدن به این حواشی و مباحث غیرواقعی بیش از آن که حمایت از فرد مورد نظر تلقی شود، تخریب چهره و وجهه کاری افراد و رویه‌ای ناصواب است که به هیچ‌وجه مورد تأیید وزیر بهداشت نیست.


وزارت بهداشت به حواشی تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

کیانوش جهانپور در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: یک موضع شتابزده و خطا را توجیه کردن، صرفاً خطایی به خطای قبلی می‌افزاید و بس. انتخاب رئیس دانشگاه و جابجایی مدیران فرآیندی معمول و قانونی است و به تشخیص وزیر بهداشت صورت می‌پذیرد و قدر مسلم همه مصالح و منافع مردم و نظام سلامت و دانشگاه و استان مربوطه در این موارد لحاظ می‌شود و دخالت‌ها و واکنش‌های نامتعارف شایسته هیچ فرد مسؤولی نیست.

وی افزود: آنچه که همیشه و همه جا مورد تاکید وزیر بهداشت به همه همکاران مجموعه وزارت بهداشت بوده و هست حفظ حرمت و رعایت جایگاه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است و ایشان کرارا حفظ حرمت و شأن نمایندگان مردم را احترام به مردم، دموکراسی و رأی مردم عنوان می‌کنند و رابطه صمیمانه و تعامل نزدیک با مجلس بعنوان خانه ملت را وظیفه همگان می‌دانند، چنانکه قاطبه نمایندگان محترم مجلس نیز به این موضوع اذعان دارند و از برخی دوستان انتظار می‌رود آنچه شایسته و بایسته جایگاه رفیع مجلس و نمایندگان ملت هست را با برخی اظهارنظرهای احساسی و نامتناسب مخدوش نکنند.

وی در پایان اظهار کرد: هیچ نماینده عزیزی از سایر نمایندگان، لزوماً نماینده‌تر نیست و صلاح نیست به گونه‌ای اظهار نظر شود که خدای ناکرده برخی برداشت‌های ناصواب از آن صورت گیرد. همه ما ملزم به احترام به قانون و رعایت اصول از جمله اصل تفکیک قوا هستیم چنانکه اکثریت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سرآمد این رفتار هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان