//
کدخبر: ۱۸۴۵۱۵ //

انهدام باند سارقان خودرو در شمال شرق پایتخت

جانشین پلیس پایتخت از دستگیری ۲ سارق خودرو و لوازم داخلی آن با اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت، خبر داد و گفت: با دستگیری سارقان، ۲ مالخر نیز دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان خودرو در شمال شرق پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار حمید هداوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع چندین فقره سرقت مشابه در محدوده کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تیمی از مأموران کلانتری بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک سارق یا یک باند انجام گرفته است.

وی بیان داشت: تعداد گشت‌های انتظامی هدفمند در طول شبانه روز افزایش یافت تا اینکه مأموران کلانتری گلبرگ در ساعت ۸ شب هشتم اردیبهشت متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید شدند که برای بررسی موضوع، پلاک انتظامی خودرو را استعلام و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که خودروی پراید سرقتی است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: مأموران کلانتری برای دستگیری راننده خودروی سواری اقدام کردند ولی سارق که توجهی به فرمان‌های پلیس نمی‌کرد، سعی کرد که با سرعت بالا از محل متواری شود؛ ولی با هوشیاری مأموران مواجه و مأموران موفق شدند وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل کنند.

جانشین پلیس پایتخت با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری سارق اصلی، سرقت‌ها اعتراف کرد، عنوان داشت: در گام بعدی در تحقیقات پلیسی، متهم اصلی پرونده توسط مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ نیز دستگیر و در بازجویی اولیه از این سارق، وی اظهار داشت: سرقت‌ها را در محدوده محله‌های نارمک، گلبرگ و خاک سفید با همکاری همدستش مرتکب شده و اموال مسروقه را به ۲ مالخر در همین محدوده فروخته است.

سردار هداوند اعلام کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر ۲ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و با تکمیل پرونده، متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۵۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان