//
کدخبر: ۱۶۱۷۶۴ //

تغییر نگاه بنیاد رودکی از سالن‌محوری به برنامه‌محوری

مدیرعامل بنیاد رودکی گفت: برای برگرداندن شأن و جایگاه بنیاد نزد هنرمندان، نگاهمان از سالن‌محوری به برنامه‌محوری تغییر کرده است.

تغییر نگاه بنیاد رودکی از سالن‌محوری به برنامه‌محوری
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، جلسه شورای مدیران بنیاد رودکی با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. هوشمند‌سازی، موضوع جلسه خسرو طالب‌زاده مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر صفی‌پور مدیرعامل و مدیران بخش‌های مختلف بنیاد رودکی  بود.

صفی‌پور در این نشست با تشریح ماموریت‌های بنیاد رودکی به مهمترین برنامه‌های اخیر این بنیاد پرداخت و افزود: تلاش کردیم با تفکیک جایگاه بنیاد در کنار سازمان‌های مشابه به ترسیم جایگاه آن در آینده بپردازیم؛ بر این اساس با همکاری بخش خصوصی یک مطالعه خوب اتفاق افتاد و نتیجه آن منجر به تدوین سند برنامه استراتژیک بنیاد رودکی شد.

وی افزود: محور دوم کار ما این بود که بتوانیم در یک برنامه‌ریزی مشخص، شأن و جایگاهی که بنیاد باید در کنار سایر سازمان‌های فرهنگی به ویژه در نزد هنرمندان داشته باشد، به آن برگردانیم و این کار رخ نمی‌داد مگر با یک کار شبانه روزی و تغییر نگاه از سالن‌محوری به برنامه‌محوری.

صفی پور ادامه داد: در فرآیند کاریمان سعی کردیم از توان بخش خصوصی و حمایت این بخش استفاده کنیم و در این راه زیر ساخت‌های مجموعه را توسعه بدهیم.

وی همچنین به جایگاه فعلی ارکستر‌های تحت مدیریت بنیاد رودکی، اشاره کرد و گفت: در اجرای برنامه ها، سیاست‌های ابلاغی ۹ گانه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مد نظر ما بوده است.

در این جلسه گزارشی از اقدامات عملی بنیاد رودکی در فرآیند هوشمند سازی ارایه شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان