//
کدخبر: ۱۳۸۴۱۵ //
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خبر داد؛

وعده وزارت علوم برای عملیاتی شدن تاثیر مثبت معدل درکنکور

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر علوم متعهد شده ظرف دو هفته نشست شورای سنجش و پذیرش دانشجو برگزار شده و وزارتخانه برای اعمال تاثیر مثبت معدل در کنکور تلاش کند.

وعده وزارت علوم برای عملیاتی شدن تاثیر مثبت معدل درکنکور
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدحمایت میرزاده درباره جلسه امروز سه شنبه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، افزود: طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو با حضور وزیر علوم و معاونان وی و بدون حضور نماینده‌ای از وزارت آموزش و پرورش بررسی شد؛ در مجموع پیشنهاد اعضای کمیسیون این بود که به اندازه کافی قانون داریم و نیازی به قانون جدید نیست.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزارت علوم خواستیم دوباره موضوع را در شورای سنجش و پذیرش دانشجو مطرح کنند و تصمیم تاثیر قطعی معدل در کنکور را به تاثیر مثبت تبدیل کنند؛ قانون فعلی هم سر جایش باشد و نیازی هم به قانون جدید نداشته باشیم.

وی یادآور شد: نظر اعضای کمیسیون آموزش مجلس بر این بود که تاثیر مثبت معدل در کنکور برای امسال پذیرفته شود تا داوطلبان بتوانند با آرامش درس خود را بخوانند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حضور چهار وزیر پیشنهادی دولت در کمیسیون و تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های آنها و پاسخ به پرسش نمایندگان از دیگر موضوعات دستور کار جلسه امروز بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان