//
کدخبر: ۱۳۳۲۲۶ //
سردار اشتری تاکید کرد:

امنیت مردم خط قرمز ناجا است

فرمانده نیروی انتظامی امنیت مردم را خط قرمز نیروهای مسلح و ناجا اعلام کرد.

امنیت مردم خط قرمز ناجا است
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار حسین اشتری در نخستین روز از هفته ناجا با حضور در نماز جمعه تهران گفت: نیروی انتظامی با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» برنامه های خود در هفته ناجا را آغاز کرد و ان شاءالله در کنار مردم و برای آسایش و آرامش مردم همچون گذشته تا پای جان ایستاده است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه محلی برای همایش هفتگی امت مسلمان و اطلاع رسانی به مردم است، گفت: به همین دلیل هم شروع هفته ناجا را با حضور در نمازهای جمعه تهران و سراسر کشور آغاز کردیم.

سردار اشتری ادامه داد: در سالی که گذشت فرزندان مردم در ناجا اقدامات شایسته‌ای را برای امنیت و آسایش بیشتر این مردم انجام دادند، در برخورد با جرائم و پیشگیری ازجرائم ما توفیقات زیادی را در فضای حقیقی و مجازی داشتیم و آمار و گزارش‌ها حاکی از رشد اقدامات پلیس و کاهش جرائم در برخی حوزه‌ها بود که امیدواریم با همت مضاعف به نقطه مطلوب که با آن فاصله داریم نزدیک شده و رضایت مردم را به دست بیاوریم.

فرمانده ناجا ادامه داد: هر چقدر که ما بتوانیم با مردم و نخبگان و آحاد مردم در ارتباط باشیم حتما در پیشرفت مأموریت‌ها موثر خواهد بود و از همین تریبون مقدس از مردم می‌خواهم که انتقادات و پیشنهادات و راهکارهای خود را به دست ما برسانند. ارتباط مردم با پلیس امروز بهترین سرمایه ناجا است و در نظرسنجی‌ها و افکارسنجی‌هایی که از سوی نهادهای خارج از ناجا انجام شده این اعتماد افزایش یافته که این باعث افتخار خدمتگذاران مردم در ناجا است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ناجا حفظ و ارتقاء امنیت در جامعه است، گفت: به حمدالله امنیتی مثال زدنی و بی نظیر در کشور ما حاکم است و از مرزهای خشکی و دریایی تا شهرها و روستاها و جاده ها به دلیل حضور نیروهای مسلح از ارتش قهرمان و سپاه مجاهد و نیروهای خدوم انتظامی امنیت برقرار است.

سردار اشتری خط قرمز ناجا و نیروهای مسلح را امنیت مردم دانست و تصریح کرد: کسانی که درصدد اخلال در نظم و امینت کشور هستند بدانند در هرگوشه‌ای از کشور قصد برهم زدن نظم و امنیت را داشته باشند با پنچه فولادین با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت ابعاد مختلفی دارد و یکی از آنها امنیت اقتصادی است، خاطرنشان کرد: در این عرصه که به تعبیر مقام معظم رهبری یک جنگ تمام عیار است ناجا اقدامات خوب و شایسته ای انجام داده است. در مقاطعی که در چند ماه گذشته داشتیم و برخی افراد در نظم کشور اخلال ایجاد کردند ناجا در هماهنگی با قوه قضاییه توانست افراد مخل در نظم اقتصادی را شناسایی و دستگیر کند و به دست قانون بسپارد که بخشی از افرادی که امروز با آنها برخورد می شود حاصل تلاش های ماموران پلیس است.

وی با تاکید بر اینکه در هر حوزه ای که امنیت مردم به خطر بیفتد ناجا می ایستد و برای مردم فداکاری می کند، گفت: ناجا حافظ جان و مال و ناموس مردم است و با رشادت ها و ایثارگری های خود این را به اثبات رسانده است.

به گفته اشتری، امروز با تدابیر و هدایت های مقام معظم رهبری و همکاری خوب مردم عزیز وبرکت شهدا امنیت بسیار خوبی در کشور داریم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه ناجا آمادگی کامل دارد که برای امنیت مردم وقت گذاشته و برنامه ریزی کند، گفت: با استفاده از نیروهای متدین، مجاهد و تلاشگر هرروز این امنیت را ارتقاء خواهیم بخشید.

وی با بیان اینکه از همه مسئولان و دستگاه های ذیربط می خواهیم که با ناجا همکاری کنند، ادامه داد: ما در عرصه امنیت اخلاقی، امنیت اقتصادی و ... نیاز به همکاری دستگاه های مختلف داریم. امروز 26 دستگاه با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه امنیت فرهنگی و اخلاقی مسئولیت دارند اما برخی دستگاه ها وظایف خود را انجام نمی دهند و ناجا به تنهایی مشغول اجرای قانون است.

فرمانده ناجا در پایان با تقدیر از سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: لازم است از سبز پوشان و آن ها که لباس سبز خدمت به مردم و ولایت را برتن کرده اند تشکر کنم، همچنین از سخنان دیروز مقام معظم رهبری که روح تازه ای در ما دمیدند تشکر می کنم و ان‌شاالله اعمال ما مورد رضایت خداوند وامام زمان(عج) و مقام معظم رهبری باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان