//
کدخبر: ۱۱۱۵۹۷ //
مشاور امور بانوان در ستاد ارتش:

۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی در دست بانوان کشور است

مشاور امور بانوان در ستاد ارتش گفت: باید به ظرفیت بانوان در حوزه مدیریت به‌ویژه مدیریت‌های اجرایی بیشتر توجه شود و تاکنون 30 درصد از پست‌های مدیریتی کشور در دست بانوان کشور قرار دارد.

30 درصد از پست‌های مدیریتی در دست بانوان کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

استان البرز در کرج، معصومه کرمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقوام که در تالار شهیدان نژاد فلاح در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه که گوشه‌ای از آداب‌ورسوم زیبای ایران را به تصویر کشیده است، توسط کارآفرینان و تولیدکنندگان برپاشده است و به ما یادآوری می‌کند باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: بهتر است این برنامه‌ها را به‌صورت مستمر و مداوم برگزار کنیم تا ظرفیت نهفته در بانوان شناسایی شود و این مسئله ثابت‌شده است که بانوان همواره یک گام جلوتر از دیگران حرکت می‌کنند.

مشاور امور بانوان در ستاد ارتش در ادامه بابیان اینکه بهتر است این نمایشگاه در سایر استان‌های کشور نیز برگزار شود، اظهار کرد: چنین فضایی تعریف درست شعار سال است و کمک می‌کند در مسیر تحقق حمایت از تولید ملی حرکت کنیم.

کرمی در پایان با اشاره به اینکه 30 درصد از پست‌های مدیریتی کشور در دست بانوان است، خاطرنشان کرد: باید به ظرفیت بانوان در حوزه مدیریت به‌ویژه مدیریت اجرایی بیشتر توجه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۵۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان