//
کدخبر: ۱۰۸۹۱۷ //

هیأت نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی دادگستری تهران رتبه نخست کشور را کسب کرد

براساس بررسی های انجام شده هیأت نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی دادگستری تهران رتبه نخست کشور را کسب کرد.

هیأت نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی دادگستری تهران رتبه نخست کشور را کسب کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، نشست هیأت نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی دادگستری کل استان تهران به ریاست غلامحسین اسماعیلی در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: همکاران ما در هیأت، علاوه بر انجام وظایف محوله در چارچوب مقررات قانونی، فعالیت های بی شمار دیگری در این راستا دارند که قابل توجه است که نمونۀ بارز آن بازدید گروهی اعضای شورای معاونان از زندانهای استان تهران به مناسبت هفتۀ قوه قضائیه بوده است.

وی افزود: بررسی های به عمل آمده نشان میدهد که این امر آثار سازنده ای در بر داشته و جا دارد بار دیگر از زحمات ارزشمند اعضای هیأت تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامۀ جلسه، محدث دبیر هیأت مرکزی نظارت بر حفظ حقوق شهروندی قوه قضائیه اظهار داشت: نتایج حاصله از بازرسی های انجام شده در طول سال های اخیر به ویژه سال گذشته از هیأت های حقوق شهروندی سراسر کشور، حاکی از خدمات موثر و ارزشمند هیأت حفظ حقوق شهروندی استان تهران بود که مراتب به محضر ریاست معزز قوه قضائیه منعکس شد و معظم له مقرر فرمودند اعضای هیأت فوق به نحو مقتضی مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند.

وی در پایان سخنان خود، ابراز امیدواری کرد که هیأت حفظ حقوق شهروندی استان تهران در انجام وظایف خطیر خود برابر مقررات قانونی بیش از پیش موفق باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان