//
کدخبر: ۱۰۷۱۷۶ //
فرمانده پلیس راه ناجا:

قیمت خودرو ایمن گزاف‌ است؛ مردم مجبورند داخلی بخرند

فرمانده پلیس راه ناجا گفت: تناقض گفتار و رفتار سیستم دولتی در زمینه خودرو کاملا مشهود است. هزینه خودری ایمن و سالم بسیار گزاف است و مردم مجبور هستند خودرو داخلی استفاده کنند.

قیمت خودرو ایمن گزاف‌ است؛ مردم مجبورند داخلی بخرند
به گزارش فرتاک نیوز،

 عصر امروز سردار محمد حسین حمیدی فرمانده پلیس راه ناجا در جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی و حمل و نقل سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار کرد: دنیا اگر در صنعت خودرو سازی پیشرفت کرده به دلیل این بوده که برای خودروهای با کیفیت هزینه و یارانه پرداخت کرده است.

فرمانده پلیس راه ناجا افزود: هزینه خودری ایمن و سالم بسیار گزاف است و مردم مجبور هستند خودروی داخلی استفاده کنند.

تناقض گفتار و رفتار دولت در زمینه خودرو کاملا مشهود است

این مسؤول گفت: تناقض گفتار و رفتار سیستم دولتی در زمینه خودرو کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه ممکن نیست پلیس خودروهای بدون دارا بودن استانداردهای لازم را شماره‌گذاری کند، گفت: سازمان استاندارد، استانداردها را تأیید و مجوزها را صادر می‌کند، پلیس هیچ خودرویی را بدون مجوزهای اولیه پلاک‌گذاری نخواهد کرد.

حمیدی بیان کرد: وضعیت راه‌های سیستان و بلوچستان باید حتما ارتقا پیدا کند، پلیس اگر بخواهد اقدامی در راستای ارتقا ساختار خود انجام دهد زمان‌بر است.

وی افزود: اقدامات پلیس برای اینکه بتواند وضعیت موجود را مدیریت کند، کوتاه مدت و کم هزینه است.

حمیدی در زمینه محورهای مواصلاتی نیز ادامه داد: برخی از راه‌هایی که جدید ساخته می‌شود ایمنی کافی را ندارند و بعد از افتتاح مجدد نقاط پرحادثه آن‌ راه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

برای اینکه زودتر جاده تحویل داده شود استانداردهای لازم را رعایت نمی‌شود

وی بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در چند سال اخیر برای کاهش تصادفات فوتی در کشور انجام شده به طوری که میزان تصادفات فوتی بین 16 تا 17 هزار در سال است.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی یکی از مهمترین عوامل کاهش تصادفات است، افزود: متأسفانه در برخی از نقاط کشور برای اینکه زودتر جاده تحویل داده شود استانداردهای لازم را رعایت نمی‌کنند.

سردار حمیدی گفت: با توجه به توسعه سواحل مکران و قرار گرفتتن بار ترافیکی در جاده‌های سیستان و بلوچستان ضروری است تا وضعیت راه‌های این استان بهبود پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان