//
کدخبر: ۱۹۱۰۷ //

کشته و زخمی شدن ۴ معلم در راه بازگشت به خانه

4 معلم پس از خروج از مدرسه در شهرستان نیر با سانحه رانندگی روبرو می‌شوند و در طی این حادثه، 1 معلم کشته و 3 معلم دیگر مصدوم می‌شوند.

کشته و زخمی شدن 4 معلم در راه بازگشت به خانه
به گزارش فرتاک نیوز،

  4 معلم پس از خروج از مدرسه، هنگام بازگشت به منزل در روستای بوسجین از توابع بخش کورائیم در شهرستان نیر با سانحه شدید رانندگی روبرو می‌شوند.

در این سانحه دلخراش، یکی از معلمان جان خود را از دست داده و 3 مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادی جهت انجام اقدامات درمانی به مراکز درمانی استان اردبیل انتقال پیدا می‌کنند.

با توجه به آخرین اخبار اعلامی، خوشبختانه وضعیت سلامتی این 3 معلم سانحه دیده رضایت‌بخش عنوان شده و با طی شدن مراحل درمانی، به زودی از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

استاندار اردبیل به همراه سایر مسؤولان اجرایی استان، با حضور در محل بستری افراد سانحه دیده، از نزدیک از آخرین مراحل وضعیت درمانی و سلامتی تلاشگران علم و تربیت مطلع گردید و تسلیت خود را به خانواده معلم فوت شده ابراز کرد.

سه نفر مصدوم این حادثه توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند که وضعیت جسمانی همه آنان رضایت بخش می باشد به گونه ای که2 نفر از این مصدومان در حال ترخیص از بیمارستان می باشند.

خودرو این معلمان با یک دستگاه آمبولانس برخورد کرده بود.

برابر بررسی های پلیس اردبیل و اخذ نظریه کارشناس تصادفات پلیس راهور، مقصر حادثه برخورد دو خودرو منجر به فوت یکی از معلمان و مصدوم شدن سه تن دیگر، خودرو آمبولانس اعلام شده است.

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان