//
کدخبر: ۱۸۰۰۰ //
رئیس مرکز فوریت های پزشکی ساوه:

سه سانحه جاده ای در ساوه و زرندیه ۱۲ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: وقوع سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی ساوه و زرندیه طی روز جاری، ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش فرتاک نیوز،

نعمت الله عزیزی اظهار داشت: نخستین حادثه جاده ای پیش از ظهر یکشنبه(سیزدهم فروردین) در جاده قدیم ساوه - همدان روبروی روستای قیطانیه بین دو موتورسیکلت رخ داده که منجر به مصدوم شدن هر دو نفر شد.

وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر قیطانیه و تیم اورژانس پایگاه جاده ای غرق آباد مصدومان این حادثه را بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه با اشاره به حادثه دوم بیان کرد: این سانحه ظهر امروز در کیلومتر ۶۰ آزادراه ساوه - همدان بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید رخ داد که چهار مصدوم برجای گذاشت.

عزیزی خاطرنشان ساخت: مصدومان این حادثه نیز توسط تیم های اورژانس جاده ای غرق آباد و نوبران، تحت درمان پیش بیمارستانی قرار گرفته و برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی با اشاره به سانحه جاده ای سوم که بعد از ظهر امروز در حوزه شهرستان زرندیه رخ داده، گفت: این حادثه بر اثر برخورد دو پژو در محور رازقان و در ۲۰ کیلومتری این شهر به وقوع پیوست که شش نفر مصدوم در پی داشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه تصریح کرد: تیم های اورژانس پایگاه های جاده ای امانیه و دوزج به محل حادثه اعزام شده و مصدومان این حادثه را به بیمارستان شهدای آسیابک زرندیه منتقل کردند.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان