//
کدخبر: ۴۲۵۲۲۷ //
آشپزی| چیز کیک شکلات سفید نعنایی

طرز تهیه این کیک رو از دست نده | چیز کیک شکلات سفید نعنایی !

در این آموزش طرز تهیه چیز کیک شکلات سفید نعنایی را برایتان بصورت کاملا حرفه ای و کاربردی قرار داده ایم.

طرز تهیه این کیک رو از دست نده | چیز کیک شکلات سفید نعنایی !
به گزارش فرتاک نیوز،

 شما می توانید با مطالعه این رسپی چیز کیک شکلات سفید نعنایی را بصورت حرفه ای در منزل برای عزیزانتان آماده نمایید.

مواد اولیه برای تهیه چیز کیک شکلات سفید نعنایی

12 عدد بیسکویت اوریو

2 قاشق غذاخوری کره آب شده

1 و 1/4 فنجان خامه سنگین

8 قاشق غذاخوری پودر قند

110 گرم شکلات سفید

280 گرم پنیر خامه ای نرم شده

1/2 قاشق چایخوری عصاره نعنا تند

رنگ خوراکی قرمز، اختیاری

مینی اوریو و شکلات سفید بیشتر (اختیاری)

آب نبات عصایی برای تزئین

آموزش طرز تهیه چیز کیک شکلات سفید نعنایی

1- در غذاساز، بیسکویت اوریوها را بکوبید تا خوب خرد شود. (یا می توانید از کیسه زیپ دار بزرگ و وردنه استفاده کنید ، سپس در یک کاسه مخلوط کن بریزید و کره را بریزید).

در میکسر به آرامی کره ذوب شده را بریزید وهم بزنید تا یکدست شود.حدود 2 و 1/2 قاشق غذاخوری مخلوط اوریو را در 6 فنجان سرو بریزید و صاف کنید وآن را کنار بگذارید.

2- شکلات سفید را طبق دستورالعمل های ذکر شده روی بسته ذوب کنید. (من دستورالعمل های مایکروویو را گفتم) سپس بگذارید تا تقریبا ولرم شود. (آن را به حالت مایع نگه دارید چون که شما به هیچ وجه شکلات سفت شده نمیخواهید یا این که درچیز کیک تیکه های شکلات سفید داشته باشید).

3- دریک کاسه همزن متوسط ​، با استفاده از همزن برقی دستی، خامه سنگین را هم بزنید تا قله های نرم به وجود آید. 3 قاشق غذاخوری پودر قند را اضافه کرده و هم بزنید تا قله های سفتی شکل شود و آن را در یخچال بگذارید.

4- در همین حال ، در یک کاسه همزن با استفاده از میکسر دستی برقی ، پنیر خامه ای را هم بزنید تا یکدست و پفکی شود. 5 قاشق غذاخوری پودر قند باقی مانده و 1/2 قاشق چایخوری عصاره نعنا را مخلوط کنید. شکلات سفید سرد شده را مخلوط کنید.

چیز کیک شکلات سفید نعنایی

(در این مرحله اگر می خواهید به نیمی ازمخلوط رنگ غذای قرمز اضافه کنید، باید نیمی ازمخلوط را در کاسه دیگری جدا کرده و رنگی کنید. سپس نیمی از خامه زده شده را به هر کدام اضافه کنید). سپس خامه زده شده را بریزید.

مخلوط را با قاشق داخل قیف بریزید (اگر صورتی و سفید دارید ، دستورالعمل های اینجا را دنبال کنید). روی لایه اوریو را در فنجان ها با قیف بریزید. 2 ساعت در یخچال قرار دهید.

5- با آب نبات عصایی های شکسته ، قسمت بلند عصا (شما فقط به نیمی از عصای آب نبات احتیاج دارید) یا مینی اوریوی آغشته به شکلات سفید و نعنا درست قبل از سرو تزئین کنید.

6- در صورت انجام تزِئین با اوریوی آغشته به شکلات سفید و نعنا ، فقط مقداری شکلات سفید یا وانیل با پوست درخت بادام را طبق دستور ذوب کنید. مینی اورئو را در شکلات سفید آب شده فرو کنید.

به کاغذ مومی منتقل کنید و قبل از اینکه شکلات ها بسته شوند ، روی آن آب نبات خرد شده بپاشید. اجازه دهید در دمای اتاق خودش را بگیرد.


 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان