//
کدخبر: ۴۲۲۸۴۴ //
آشپزی | شیرینی صبحانه توت فرنگی

طرز تهیه شیرینی صبحانه توت فرنگی| خیلی عالیه!۱

در این دستور پخت طرز تهیه شیرینی صبحانه توت فرنگی و پنیر خامه ای 9 عددی را برایتان بصورت کاملا حرفه ای و کاربردی قرار داده ایم. شما می توانید با مطالعه این رسپی شیرینی صبحانه توت فرنگی را بصورت حرفه ای در منزل برای عزیزانتان طبخ نمایید.

طرز تهیه  شیرینی صبحانه توت فرنگی| خیلی عالیه!1
به گزارش فرتاک نیوز،

برای تهیه شیرینی صبحانه توت فرنگی این مراحل را کامل و دقیق انجام دهید. شیرینی صبحانه توت فرنگی بسیار خوشمزه و بینظیری را طبخ خواهید کرد.

مواد اولیه برای طرز تهیه شیرینی صبحانه توت فرنگی

یک ورقه خمیر هزار لا (244 گرم)

7 گرم پنیر خامه ای زده شده

1 و 1/2 قاشق غذا خوری مربا توت فرنگی

یک قطره رنگ خوراکی قرمز (یا از پودر چغندر استفاده کنید) اختیاری

دو سوم فنجان توت فرنگی خرد شده

1 عدد تخم مرغ بزرگ زده شده با 1 قاشق غذا خوری آب

پودر قند برای پاشیدن روی شیرینی

آموزش طرز تهیه شیرینی صبحانه توت فرنگی

مرحله ۱: طبق دستورالعمل روی جعبه، خمیر هزار لا را گرم کرده و در حین این عمل فر را روی 400 درجه تنظیم کرده تا از قبل گرم شود.

مرحله ۲: در حالی که خمیر هزار لا در حال ذوب شدن است. در یک کاسه کوچک و با استفاده از یک کاردک لاستیکی، پنیر خامه ای، مربا و رنگ خوراکی را با هم مخلوط کرده و آن قدر خوب هم بزنید تا یکدست شوند و مواد گوله گوله نشوند.

مرحله ۳: سپس این مخلوط را تا زمانی آماده استفاده شود، به یخچال منتقل کنید. (به گونه ای که حالت آبکی نداشته باشد، اگر این مخلوط را در پایان کار حین ذوب شیرینی آماده کرده اید، می توانید آن را درون فریزر قرار دهید).

مرحله ۴: خمیر شیرینی ها را با استفاده از قالب های برشی قلبی شکل، برش دهید. (تا جایی که ممکن است این برش ها را نزدیک به هم ایجاد کنید تا بتوانید تا جایی که می توانید از این لایه، برش های قلبی بیشتری را استخراج کنید).

مرحله ۵: برش های قلبی را روی سینی پخت که با روکش سیلیکونی یا کاغذ روغنی پوشانده شده است، با فاصله 4 سانتی متر از هم قرار دهید.

مرحله ۶: با استفاده از یک چاقوی تیز، وسط برش های قلبی یک برش قلبی شکل دیگر ایجاد کنید. به طوری که این برش با لبه های خمیر قلبی شکل حدود 3 سانتی متر فاصله داشته باشد. این موضوع قابل ذکر است که برش ها را جوری ایجاد کنید که به طور کامل خمیر بریده نشده و از آن جدا نشود.

مرحله ۷: سپس یک قاشق چای خوری از مخلوط پنیر خامه ای را روی برش های ایجاد شده در وسط هر قلب بمالید به گونه ای که آن سه سانتی فاصله تا لبه پوشیده نشود.

. شیرینی صبحانه توت فرنگی

مرحله ۸: در نهایت توت فرنگی ها را روی لایه پنیر خامه ای اضافه کنید بدون این که لبه ها پوشانده شود (دقیقا در مرکز قرار گیرند). سپس با نوک انگشتان خود، مخلوط تخم مرغ و آب را روی لبه های 3 سانتی خمیر بمالید.

مرحله ۹: سپس قالب های محتوی شیرینی ها را درون فر از قبل گرم شده، حدود 14 الی 15 دقیقه قرار دهید تا پخته شود. به طوری که لبه های آن طلایی شود. بعد از گذشت این زمان، اجازه دهید که شیرینی ها روی قفسه خنک شوند و سپس پودر قند را روی آن ها بپاشید.

این شیرینی ها را روزی که آماده کرده اید، سرو کنید. این همان شیرینی صبحانه توت فرنگی خوشمزه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان