//
کدخبر: ۴۱۸۹۰۴ //
آشپزی |شیرینی قلبی ردولوت

طرز تهیه شیرینی قلبی ردولوت | عاشقش میشی!

با توجه به جایگاه این شیرینی خوشمزه در این متن روش تهیه شیرینی قلبی ردولوت کرم دار را آموزش خواهیم داد تا با درست کردن این شیرینی مخملی، خود و خانواده تان از خوردن شیرینی خانگی لذت بیشتر ببرید، شیرینی ای که مطمینا در هیچ فروشگاه و شیرینی فروشی ای طعم آن را نخواهید یافت پس با ما همراه باشید برای خواندن ادامه مطلب.

طرز تهیه شیرینی قلبی ردولوت | عاشقش میشی!
به گزارش فرتاک نیوز،

تهیه شیرینی خانگی همیشه لذت بخش و دوست داشتنی است و در بسیاری  خانه ها تهیه شیرینی برای روزهای خاص و مبارک مانند اعیاد مذهبی، عید نوروز، شب یلدا و … نوعی رسم به حساب می آید. در سال های اخیر تهیه شیرینی، دیگر محدود به شیرینی سنتی نمی شود و شیرینی های مدرن حسابی خود را در دل همه جا کرده اند و بسیار پر طرفدار شده اند. یکی از این شیرینی های خوشگل و خوشمزه که اتفاقا در شب یلدا یا روز ولنتاین بسیار خواهان دارد شیرینی قلبی ردولوت است که محبوب ترین شکل آن برای این دو روز خاص شیرینی ردولوت قلبی است.

طعم شیرینی یا کوکی ردولوت(red velvet cookies) هر چند به تنهایی بسیار لذیذ و دوست داشتنی است اما اگر آن را با انواع کرم بخصوص کرم های پنیری خوشمزه همراه کنیم قطعا یکی از خاص ترین شیرینی های مدرن را خواهیم داشت که تقریبا هر ذایقه و سلیقه ای آن را می پسندد.

 

مواد لازم برای شیرینی قلبی ردولوت

آرد شیرینی 225 گرم

کره(مارگارین) نرم شده 250 گرم

شکر دانه ریز 50 گرم

وانیل 1/8 قاشق چایخوری

نشاسته ذرت 1/2 پیمانه

پودر کاکائو 1 قاشق چایخوری

نمک 1/8 قاشق چایخوری

رنگ قرمز خوراکی 1 قاشق چایخوری

مواد کرم

پودر قند 150 گرم

پنیر خامه ای 115 گرم

کره نرم شده 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه شیرینی قلبی ردولوت

مرحله اول:

فر را تا دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید و سینی فر را با کاغذ شیرینی بپوشانید.

 مرحله دوم:

با هم زن برقی کره و شکر را در یک کاسه خوب باهم مخلوط کنید تا کرمی رنگ و پفکی شود. رنگ قرمز و  وانیل را اضافه کنید و آرام هم بزنید. در ظرفی دیگر آرد، پودر کاکائو و نمک را باهم خوب مخلوط کنید و وقتی یکدست شد آنها را روی مخلوط اضافه کنید و به کمک کفگیر چوبی آنها را زیر و رو کنید تا مایه شیرینی نرمی بدست بیاید.

شیرینی قلبی ردولوت.

مرحله سوم:

قبل از اینکه بخواهید آنها را با دست به شکل قلب دربیاورید اجازه دهید تا 10 دقیقه استراحت کند. این کار را برای این انجام می دهید که کره در دستانتان آب نشود. کمی دستانتان را به ارد آغشته کنید و گلوله هایی از شیرینی بردارید و با دستانتان به آن شکل دهید. ضخامت شیرینی باید 0.5 سانتی متر و عرض آن تقریبا 3.5 سانتی متر باشد.

مرحله چهارم: 

شیرینی ها را روی کاغذ روغنی بچینید و آنها را به مدت 12 دقیقه در فر بپزید. پس از این مدت 5 دقیقه آنها را خنک کنید. سپس آنها را از بغل برش بزنید و به دو نیم تقسیم کنید. در این فاصله کرم شیرینی را حاضر کنید.

طرز تهیه کرم شرینی قلبی ردولوت

کره و پنیر خامه ای را از قبل درون اتاق قرار دهید تا خیلی سرد نباشند. آنها را با همزن برقی باهم خوب مخلوط کنید. پودر قند را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

حالا کرم را با قاشق در وسط شیرینی ها قراد دهیدو پخش کنید، سپس روی دیگر شیرینی را قرار دهید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان