//
کدخبر: ۴۱۳۳۸۱ //
آشپزی | شربت لیموناد توت فرنگی

شربت لیموناد توت فرنگی | خیلی خوشمزه س!

شربت لیموناد یکی از شربت های بسیار محبوب و خوشمزه در سراسر جهان است که به عنوان یک نوشیدنی بین المللی شناخته می شود.

شربت لیموناد توت فرنگی | خیلی خوشمزه س!
به گزارش فرتاک نیوز،
لیموناد توت فرنگی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و خنک است که بسیار مناسب روزهای گرم تابستان می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه لیموناد توت فرنگی در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۶ نفر

توت فرنگی ۶۰۰ گرم
شکر ۱ لیوان
لیمو ترش تازه ۳ عدد بزرگ
آب ۲ لیتر
یخ به مقدار کافی
نعنا برای تزیین

طرز تهیه لیموناد توت فرنگی

مرحله اول
برای تهیه لیموناد توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار توت فرنگی ها را شسته و کلاهک آنها را جدا می کنیم، سپس درون یک کاسه نسبتا بزرگی می ریزیم. حالا پوست لیموها را با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم.
 
مرحله دوم
حالا پوست لیمو ترش را به همراه آب لیمو ترش، شکر و یک لیتر آب به کاسه می افزاییم، سپس با گوشکوب برقی به خوبی میکس می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در صورت نبود گوشت کوب برقی از میکسر استفاده کنید.
 
مرحله سوم
در ادامه لیموناد توت فرنگی را از صافی رد می کنیم تا کاملا یکدست شود و مابقی آب را می افزاییم. حالا لیموناد را به مدت ۲ الی ۳ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا خنک شود. مقدار شکر بسته به ذائقه هر فرد قابل تغییر است.
 
مرحله چهارم
پس از گذشت این زمان درون لیوان های مورد نظرمان را با برگ نعنا و اسلایس های لیمو ترش، توت فرنگی و چند قالب یخ تزیین می کنیم، سپس لیموناد توت فرنگی را درون لیوان ها ریخته و سرو می‌کنیم. گوارای وجود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان