//
کدخبر: ۴۰۴۱۶۲ //
آشپزی | اسنک | اسنک گوشت

فست فود سالم | اسنک گوشت رو تو لیست غذاهات بذار

اسنک گوشت و پنیر یه شام عالی و غذای مورد علاقه کودکان و بزرگ تر هاست. این غذا سریع و راحت تهیه میشه، خیلی خوشمزه ست و البته کاملا سالمه. البته همون طور که می دونین میشه اون رو با مواد اولیه متنوعی تهیه کرد.با ما همراه شوید.

فست فود سالم | اسنک گوشت رو تو لیست غذاهات بذار
به گزارش فرتاک نیوز،

 

 در این مطلب ما از اسنک گوشت و قارچ و سیب زمینی با پنیر پیتزای فراوان صحبت می کنیم. اما شما می تونین اون رو به اسنک گوشت و سوسیس و کالباس به همراه ذرت تبدیل کنین.اسنک مرغ، تست گوشت چرخ کرده و ساندویچ ذرت پنیری سه مدل ساندویچ دیگه هستن که تقریبا با همین روش تهیه میشن. پس اگه عاشق این اسنک گوشتی خوشمزه بشین (که به احتمال بسیار قوی، عاشقش میشین) مطمئنا از اون ها هم لذت می برین. راستی اگه تهیه اسنک گوشت با ساندویچ ساز به هر دلیلی براتون سخته، در ادامه ما روش های دیگه رو هم بهتون معرفی می کنیم. از این که در تهیه این اسنک خوشمزه و خونگی همراه ما هستین، بی نهایت خوشحالیم.

مواد لازم برای اسنک گوشت

نان تست 12 عدد

گوشت چرخ کرده 400 گرم

قارچ 200 گرم

سیب زمینی 4 عدد

پیاز 1 عدد

رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری

فلفل دلمه ای 1 عدد

پنیر پیتزا به میزان دلخواه

نمک، فلفل، زردچوبه، پودر سیر، آویشن به میزان لازم

روغن مایع برای سرخ کردن

طرز تهیه اسنک گوشت و قارچ

مرحله اول: آماده سازی سیب زمینی

در طرز تهیه اسنک گوشتی ابتدا باید سیب زمینی ها را بشویید و پوست بگیرید. آن ها را به صورت نگینی خرد و ریز کنید. حالا یک تابه روی حرارت بگذارید و در آن روغن بریزید. اجازه دهید روغن کاملا داغ شود. حالا سیب زمینی های نگینی خرد شده را اضافه کنید تا سرخ شوند. وقتی سیب زمینی ها سرخ شدند، آن ها را در بشقابی بریزید و در کناری بگذارید.

اسنک-گوشت-و-قارچ

مرحله دوم: آماده سازی پیاز و گوشت

پیاز را بشویید و آن را هم کاملا خرد و ریز کنید. در همان روغنی که سیب زمینی ها را سرخ کردید، پیازهای خرد شده را بریزید و تفت دهید. وقتی پیازها کمی نرم و سبک شدند، زردچوبه را اضافه کنید. کمی تفت دهید و بعد گوشت چرخ کرده را در تابه بریزید.

مرحله سوم: تفت دادن گوشت

گوشت و پیاز را تا حدی تفت دهید که رنگ گوشت تغییر کند. حالا نمک و فلفل را اضافه کنید. سپس ادویه های دیگر مانند پودر سیر و آویشن را با مواد اسنک گوشت چرخ کرده به طور کامل ترکیب کنید. رب گوجه فرنگی را روی گوشت بریزید و تفت دهید.

مرحله چهارم: اضافه کردن قارچ

حالا قارچ ها را به صورت حلقه ای برش بزنید. به مواد گوشتی اضافه کرده و خوب تفت دهید تا آب قارچ ها گرفته شود. ساندویچ شما نباید مرطوب شود، پس بهتر است آب قارچ کاملا جمع شود.

مرحله پنجم: سرخ کردن فلفل دلمه

در این مرحله باید فلفل دلمه ای را شسته و به صورت نگینی برش بزنید. سپس آن را به مواد داخل تابه اضافه کرده و با هم تفت دهید. سیب زمینی هایی که قبلا سرخ کرده اید را به مخلوط گوشت اضافه کنید، کمی بهم بزنید و آن را از روی حرارت بردارید.

مرحله ششم: آماده سازی اسنک گوشت و قارچ

نان تست ها را آماده کنید. می توانید دور نان ها را برش بزنید. برای خوشمزه تر شدن اسنک می توانید مقداری سس کچاپ روی نان تست بمالید. به مقدار دلخواه پنیر پیتزا یا پنیر گودا روی نان تست بریزید. مخلوط گوشت که آماده کرده اید را به طور یک دست روی نان قرار دهید. مقدار دیگری پنیر روی مخلوط گوشت بریزید و بعد نان تست را روی آن بگذارید. این کار را برای تمام نان تست ها و مخلوط گوشتی تکرار کنید.

مرحله هفتم: پخت اسنک ها

تابه مورد نظر، دستگاه ساندویچ ساز و یا گریل را با روغن و قلمو کمی چرب کنید. این کار کمک می کند اسنک ها طلایی رنگ و ترد شوند. حالا اسنک ها را به مدت 5 تا 8 دقیقه حرارت دهید. وقتی نان ها ترد و پنیر داخل اسنک ها ذوب شد، اسنک گوشت و پنیر شما آماده است. آن را با سیب زمینی کبابی پنیری، موهیتو یا لیموناد، سس کچاپ یا خردل نوش جان کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۱۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان